Nokia Business Center - mobilní řešení pro práci s elektronickou poštou

27. 9. 2005 18:50    Rubrika: Tiskové zprávy

Nokia přináší zaměstnancům podniků mobilní řešení pro práci s elektronickou poštou Nokia Business Center. Nový software dává podnikům možnost změnit, kde a jak lidé pracují

New York, NY, USA / Espoo, Finsko – Nokia představila nové softwarové řešení Nokia Business Center, které umožňuje použití obchodních aplikací pro oblast mobilních komunikací, počínaje okamžitým doručováním e-mailových zpráv. Nokia Business Center umožňuje firemním zaměstnancům práci s mobilní elektronickou poštou a snižuje ekonomickou náročnost jejího zavádění, aby zaměstnanci na všech úrovních mohli využívat časově a místně prakticky neomezeného přístupu k podnikové elektronické poště. Nokia Business Center tak doplňuje stávající portfolio e-mailových řešení společnosti Nokia, která jsou k dispozici pro chytré telefony.

Nokia Business Center by měla přivést další potenciální uživatele mobilních přístrojů tím, že maximálně využívá široké dostupnosti standardních mobilních telefonů a nabízí dva druhy přístupu

ke klientům. Standardní klient bude na základě neomezené licence poskytován ke každému serveru Nokia Business Center. Profesionální klient s bohatší funkční výbavou bude k dispozici jako upgrade za minimální poplatek. Tento produkt představuje řešení založené na jazyce Java, které bude po certifikaci společností Nokia možno nasadit na jakýkoli telefon vybavený klientem Java MIDPI 2.0. Zpočátku bude Nokia Business Center podporovat mobilní elektronickou poštu v chytrém telefonu Nokia 9300, komunikátoru Nokia 9500 a také v přístrojích Nokia 6630, Nokia 6680, Nokia 6681 a Nokia 6682 integrovaných s poštovním serverem Microsoft® Exchange Server 2003. Krátce nato bude následovat podpora pro servery Lotus Notes® a Domino® a rozšířená řada certifikovaných přístrojů Nokia.

Standardní klient Nokia Business Center nabízí vedle okamžitého zasílání elektronické pošty a nejmodernějšího zabezpečení i možnost sestavování, čtení a mazání e-mailových zpráv, správu místních složek a podporu pro práci v režimu offline. Standardní klient také obsahuje lokalizované verze v angličtině, francouzštině, němčině, italštině a španělštině. Profesionální verze klienta nabízí všechny funkce standardní verze a navíc také bohaté grafické možnosti při práci s elektronickou poštou podobně jako na stolních počítačích. K dalším funkcím profesionální verze patří podpora zpracování žádostí o schůzky, náhledy na tříděné informace, úplná podpora příloh, schopnost přístupu ke kontaktním údajům zaměstnance v podnikovém adresáři společnosti, schopnost prohledávat místní složky apod.

Na rozdíl od metody „ulož a předej“ používané většinou mobilních e-mailových řešení nabízí Nokia Business Center optimalizovanou datovou přenosovou cestu pro bezpečnou práci s elektronickou poštou, jejímž prostřednictvím se s přístroji komunikuje přímo. Kromě toho nabízí Nokia Business Center šifrování datových přenosů mezi koncovými zařízeními, šifrování uložených dat a bezdrátovou synchronizaci.

Řešení Nokia Business Center bude možno zakoupit u vybraných dovozců a akreditovaných prodejců.

Na pultech obchodů se v Severní a Jižní Americe, v Evropě, na Středním východě a v Africe objeví ve čtvrtém čtvrtletí 2005. Na ostatních trzích budou pilotní projekty zahájeny během čtvrtého čtvrtletí.

Technické údaje o Nokia Business Center a informace o jeho funkcích najdete na internetové stránce http://www.nokia.com/business.

Tiskové zprávy

Diskuse