Acer dočasně ztrácí v Číně, vede IBM
19. 11. 2004 00:00 Rubrika: Krátké zprávy Autor: Josef Šonka
Po vyhodnocení výsledků prodeje v Číně za třetí čtvrtletí 2004 je jasné, že zatímco si většina výrobců držela své pozice a podíl na trhu, tak značka Acer prodělala nepříjemný pád z 6. místa na 11. (namísto 25 tisíc notebooků prodaných ve druhém čtvrtletí jich nyní prodal "jen" 20 tisíc). Na 6. příčce jej vystřídal Asustek s 29 tisíci notebooky. Dle Aceru může za pokles prodeje reorganizace jeho aktivit v Číně; situace by se měla co nevidět vrátit do původních kolejí ...
Celkově se za dané období v Číně prodalo 544 tisíc notebooků, což je téměř 20% nárůst oproti Q2. Nejvíce prodávanou značkou je IBM (18.2% trhu), s těsným náskokem před Lenovo (16.5%). Třetí je Dell (13.6%).
Celkové statistiky najdete zde (DigiTimes).