Notebooky Apple mají v USA nejlepší podporu
11. 5. 2006 01:37 Rubrika: Krátké zprávy Autor: Jakub Pavlis
Nejlepší bezplatnou technickou podporu v USA má Apple, po něm následuje Lenovo (IBM). K tomuto závěru dospěl renomovaný nezávislý zkušební ústav spadající pod americkou Spotřebitelskou unii (Consumer Union). Podle zprávy jeho serveru consumerreports.org ovšem ani poměry v počítačově vyspělé Americe nejsou nejrůžovější: pouze 55% zákazníků kontaktujících technickou podporu díky ní svůj problém vyřeší.
Takto bráno jsou další údaje téměř úsměvné:
- 50% zákazníků, jimž technická podpora nedokázala poradit a kteří se pustili do opravy na vlastní pěst, bylo úspěšných.
- 60% zákazníků, jimž technická podpora nedokázala poradit a kteří se na radu zeptali přátel, bylo úspěšných.
- více než 90% zákazníků, jimž technická podpora nedokázala poradit a kteří se na vlastní náklady obrátili na servis třetích stran, bylo úspěšných.
V testu, který v celku zahrnul na 20 000 dotazů, nejlépe obstála firma Apple, která dokázala vyřešit více než tři čtvrtiny zadaných problémů. Uspokojivě dopadlo i Lenovo (IBM) se 64%.
zdroj: macnn.com ; consumerreports.org