Lenovo rozšiřuje prodej notebooků přes běžné obchody
10. 2. 2007 00:23 Rubrika: Krátké zprávy Autor: Josef Šonka
Společnost Lenovo si v USA pochvaluje prodeje svých notebooků pomocí běžných „kamených krámů“. Od poloviny loňského roku totiž společnost začala nabízet své SMB notebooky Lenovo 3000 i Thinkpad v 135 obchodech řetězce Best Buy, což je pro značku zaměřenou do korporátní sféry velmi neobvyklé a jak se zdá i přínosné. Možnost „porovnat a osahat“ si notebooky totiž nákupy v běžných dealerských řetězcích neumožňují.
Lenovo tak na základě positivních zkušeností chce rozšířit smlouvu s Best Buy na 300 obchodů a více tak prorazit v segmentu domácích kanceláří a malých společností. Právě kvůli takovýmto zákazníkům také například nabízí svůj hiendový Thinkpad T60 již i v širokoúhlém provedení.