Toshiba notebooky - rozšíření záruky

5. 6. 2007 22:54    Rubrika: Krátké zprávy    Autor: Lenka Dobiášová

Společnost Toshiba upravila záruční podmínky poskytované majitelům notebooků. Všechny modely notebooků Toshiba Satellite a Toshiba Qosmio jsou standardně dodávány se záruční dobou v délce 2 roky. Za poplatek 1.990,- Kč, případně 3.790,- Kč je možné tuto záruční dobu prodloužit až na 3, respektive 4 roky. Na modely Toshiba Tecra a Toshiba Portégé je poskytována základní záruční doba 3 roky s možností rozšíření na 4 roky za poplatek 2.790,- Kč. Zákazníci modelové řady Toshiba Tecra A8 mohou za cenu 2.990,- Kč využít rozšíření záruční doby až na 5 let.

Základní záruční služby jsou poskytovány na mezinárodní bázi formou Carry-in. Tato služba zahrnuje povinnost zákazníka doručit reklamovaný výrobek servisnímu středisku. Cestu notebooku do servisu i zpět k zákazníkovi hradí Toshiba, přepravu notebooku objednává uživatel na internetových stránkách jednotlivých servisních partnerů. Toshiba nově poskytuje v ČR a na Slovensku možnost služby On-Site která zahrnuje zásah servisního technika přímo u zákazníka do druhého pracovního dne od nahlášení závady. Tuto službu je nutné objednat již při nákupu notebooku. Služba On-site je dostupná ve dvou variantách (lokálně, nebo celosvětově v zemích, kde je služba dostupná), které se dále rozdělují dle požadované délky On-Site záruky.

V ČR jsou autorizovanými servisními středisky notebooků Toshiba společnosti CSF, s.r.o. s kancelářemi v Hradci Králové a Praze a CHG Service, a.s. se sídlem v Brně. Po dohodě se servisním střediskem lze za poplatek objednat též přednostní detekci závady, která zajišťuje zákazníkovi určení problému do 24 hodin. Náhradní díly jsou po objednání servisem doručeny zpravidla do druhého pracovního dne.

Krátké zprávy

Diskuse