Notebooky FSC v novém kabátku
30. 5. 2008 00:04 Rubrika: Krátké zprávy Autor: František Doupal
V FSC si uvědomují, že design produktů je v dnešní době nedílnou součástí úspěchu. Rozhodli se tak přepracovat stávající design své produktové řady a vše sjednotit do nového jednotného firemního vzhledu. Na novém vzhledu společnost pracovala dva roky a na jeho tvorbě se podílel jak sám výrobce, tak externí společnosti.
Výrobky s novým designem budou odpovídat třem produktovým řadám:
- AMILO - spotřebitelské produkty. Nový design bude založen na kontrastu černé a bílé barvy.
- SCENICVIEW, ESPRIMO Mobile, ESPRIMO a CELSIUS - profesionální podnikové prostředí. Kolekce bude laděna do odstínů střízlivé antracitové černi.
- PRIMERGY - servery. Laděny budou do šedočerných odstínů.
Nové designové pojetí například také jednotně stanoví, že veškerá rozhraní mezi uživatelem a počítačem jsou typizovaně umístěna v černé části zařízení, porty a čtečky paměťových karet najde uživatel vždy na přední straně; totéž platí i pro myš a paměťový USB disk.
Ve Fujitsu Siemens Computers na nový design hodně sází. Jednota designové koncepce dle firmy přináší vysokou úroveň typizace a zároveň individuality. Specifické produkty a modely navržené na míru konkrétním skupinám uživatelů budou přejímat nový design v rámci krátkých inovačních cyklů. Nezbývá tak než počkat, jak budou nové produkty vnímat samotní zákazníci.
Zdroj: Fujitsu Siemens Computers