Acer zavádí strategii více značek
24. 4. 2009 10:00 Rubrika: Krátké zprávy Autor: Aleš Lalík
Uplynula sice již delší doba, kdy Acer zakoupil americkou značku Gateway a evropskou Packard Bell, ovšem dosud byl jeho víceznačkový přístup ve stádiu téměř ročního zkoumání požadavků zákazníků.
Nyní se Acer rozhodl plně využít možností svých dceřiných značek, do kterých spadá i eMachines. Na trh uvádí novou řadu výrobků zasahujících do mnoha oblastí, od stolních počítačů přes běžné notebooky až po mini notebooky. Každá ze čtyř značek se přitom odlišuje a směřuje na jinou skupinu cílových zákazníků, kterým nabízí požadovanou možnost odlišit se.
Zatímco někteří požadují zejména stylový vzhled a snadnou obsluhu, pro něž jsou určeny výrobky Packard Bell, jiní preferují spíše pragmatický přístup a svůj notebook vidí především jako pracovní nástroj – v tomto případě mohou zvolit výrobky eMachines. Na vrcholu přirozeně stojí Acer, zaměřující se na technicky orientované jedince.
Zdroj: TZ Acer