Acer zavádí strategii více značek

24. 4. 2009 10:00    Rubrika: Krátké zprávy    Autor: Aleš Lalík

Uplynula sice již delší doba, kdy Acer zakoupil americkou značku Gateway a evropskou Packard Bell, ovšem dosud byl jeho víceznačkový přístup ve stádiu téměř ročního zkoumání požadavků zákazníků.

Acer zavádí strategii více značek

Nyní se Acer rozhodl plně využít možností svých dceřiných značek, do kterých spadá i eMachines. Na trh uvádí novou řadu výrobků zasahujících do mnoha oblastí, od stolních počítačů přes běžné notebooky až po mini notebooky. Každá ze čtyř značek se přitom odlišuje a směřuje na jinou skupinu cílových zákazníků, kterým nabízí požadovanou možnost odlišit se.

Zatímco někteří požadují zejména stylový vzhled a snadnou obsluhu, pro něž jsou určeny výrobky Packard Bell, jiní preferují spíše pragmatický přístup a svůj notebook vidí především jako pracovní nástroj – v tomto případě mohou zvolit výrobky eMachines. Na vrcholu přirozeně stojí Acer, zaměřující se na technicky orientované jedince.

Zdroj: TZ Acer


| Diskuse | Krátké zprávy
Sdílej: