Lenovo mění své logo
14. 6. 2011 03:30 Rubrika: Krátké zprávy Autor: František Doupal
Společnost Lenovo se může pochlubit novým logem a korporátní identitou
Ty odrážejí současné směřování společnosti, protože s novým komunikačním konceptem „For Those Who Do“ přichází v době, kdy již šestý kvartál v řadě roste rychleji než ostatní počítačový výrobci.
Nová korporátní identita představuje společnost Lenovo jako technologického lídra a zastřeší obě hlavní produktové linie, tzn. business řadu ThinkPad a řadu IdeaPad, která je určená pro domácnosti. Z historických důvodů měly obě řady až doposud odlišnou komunikaci a jiný vizuální styl. Nová korporátní identita pozicuje produkty společnosti Lenovo jako nástroje k uskutečnění těch nejsmělejších myšlenek a nápadů; vyzývá uživatele k aktivitě a k cestě za svými sny a ambicemi a oslavuje schopnost lidí překonávat své hranice.
Na podporu nového komunikačního stylu dorazí na začátku září do několika českých měst Lenovo truck, kde si budou moci návštěvníci prohlédnout kompletní portfolio produktů a vyzkoušet si novinky, které společnost Lenovo uvede na český trh pro klíčové prodejní období. Truck roadshow začne 6. září v Ostravě, další zastávky budou v Praze, Olomouci a Brně.
Zdroj: Tisková zpráva výrobce