Toshiba spustila servisní podporu (call-centrum) v Praze

5. 3. 2012 11:24    Rubrika: Krátké zprávy    Autor: Viktor Péder

Toshiba Europe GmbH oznámila spuštění centrálního evropského call-centra (v Praze a Instanbulu), které je koncipováno tak, aby poskytovalo poprodejní servis pro notebooky a televize Toshiba. Toto call-centrum vzniklo od samého začátku jako zdroj komplexních diagnostických a konzultačních služeb pro počítačové a televizní produkty.

Nově spuštěné call-centrum bude uživatelům poskytovat profesionální podporu přímo od Toshiby, operátoři call-centra budou schopni nabídnout odpovědi na všechny poprodejní záležitosti, a to mimo jiné i v češtině a slovenštině.

Call-centrum je k dispozici na telefonní lince +420 296 739 006 a to od pondělí do pátku mezi 9 a 18 hodinou.

„Jsme potěšeni oficiálním spuštěním call-centra Toshiby. Toto spuštění je potvrzením našeho závazku poskytovat našim uživatelům nejlepší možné poprodejní služby. Hlavním cílem tohoto kroku je podělit se s našimi zákazníky o prvotřídní počítačové zkušenosti a spolu s nimi dál hledat nové cesty, jak vylepšit náš vzájemný vztah,“ řekl Markus Kopold, ředitel péče o zákazníky, digitální produkty a služby, střední a jihovýchodní Evropy, Turecka, Izraele.

Operátoři call-centra Toshiby určí, zda se jedná o hardwarovou záležitost a volajícímu přidělí servisního partnera. Pokud bude problém způsoben chybějícím či špatným ovladačem nebo nastavením BIOSu či chybějícím updatem, operátor nabídne radu a řešení problému přes telefon. Call-centrum umožní uživatelům také zakoupení rozšířené záruky či pomoc s registrací záruky.

Call-centrum bude řízeno systémem Sellbytel, předním poskytovatelem služeb v oblasti prodejní podpory.

Krátké zprávy

Diskuse