Acer změní zaměření svých značek Gateway a Packard Bell
21. 6. 2013 11:00 Rubrika: Krátké zprávy Autor: Jiří Vaněk
Acer hodlá přeorganizovat své značky, pod kterými prodává své produkty. Značky Gateway a Packard Bell budou označovat produkty nižší a střední třídy. Značka eMachines bude zrušena.
Ředitel Aceru JT Wand uvedl, že v minulosti tvořily dodávky Aceru z 80-90% zařízení nižší třídy a pouze malé procento tvořilo střední a vyšší třída produktů. V současné době tvoří high-endové modely 5-6% prodejů, střední třída cca 10%. V budoucnu chce Acer dosáhnout 10% zastoupení nejvyšších modelů, 30% zastoupení produktů střední třídy a 60% a méně nižší třídy.
Wang uvedl, že k tomu poslouží i profilování výrobků pod různé značky. V budoucnu se budeme setkávat se značkou Packard Bell v Evropě a Gateway by měla být používána především mimo Evropu.
Zdroj: digitimes.com