Microsoft plánuje prodat přes svátky 16 milionů tabletů
5. 11. 2013 12:00 Rubrika: Krátké zprávy Autor: Jiří Vaněk
Microsoft chce během letošních svátků prodat 16 milionů tabletů se systémem Windows. Dosáhnout tohoto čísla chce především pomocí lepšího marketingu.

Microsoft letos za marketing utratí 405 milionů USD, což je oproti loňským 241 milionům USD znatelný nárůst. Problémem Microsoftu je počet verzí systému Windows na trhu. V současnosti se prodávají Windows 8, Windows RT, Windows 8.1 i Windows 7. Podobná situace panuje u hardwaru, kde některá zařízení disponují dotykovým displejem, některá zařízení jsou konvertibilní a na trhu jsou i zařízení All-in-one.
Tato situace může být pro některé zákazníky matoucí (jaký zvolit systém a zda vybrat dotykové zařízení či nikoliv). Microsoft proto plánuje objasnit situaci těmto uživatelům, aby si byli schopni vybrat Windows a zařízení, které jim bude nejvíce vyhovovat. Microsoft bude především chválit své "nové" Windows 8.1. Setkávat se také budeme s marketingovými označeními (volně přeloženo) "více než obyčejný tablet" pro tablety nebo "jediný počítač s dotykovým ovládáním".
Otázkou je, zda i přes takto masivní kampaň dokáže Microsoft pokořit vytyčených 16 milionů prodaných tabletů, ale i kdyby neuspěl, předpokládá se, že to přispěje k nárůstu prodejů počítačů.
Zdroj: dailytech.com