Dell nabízí vzdálenou podporu SupportAssist

22. 2. 2015 08:00    Rubrika: Krátké zprávy    Autor: Jan Konvalina

Dell je známý především jako dodavatel firemních řešení, sítí a serverů. Zde patří na světovou špičku. Nyní přichází se službou, která by měla pomoci všem, na které nemá firemní „ajťák“ dost času.

Dell nabízí vzdálenou podporu SupportAssist

Podle Dellu tráví IT experti 80% svého času řešením problémů spolupracovníků a pouze 20% času na zlepšování systému a efektivity. Odlehčit by jim mohla nově představená služba SupportAssist, která nabízí automatizovanou podporu s aktivním monitoringem a předpovědí chybových událostí u koncových zákazníků.

V praxi tak bude mít technik Dellu přehled o vašem počítači (např. notebooku Latitude) a případných problémech a bude schopen na dálku pomoci, nebo okamžitě dodat náhradní díly. Případně optimalizovat pracovní postupy. Služba je dostupná i soukromníkům, vždy však ve formě předplatného.

Zdroj: Dell


| Diskuse | Krátké zprávy
Sdílej: