Dell nabízí vzdálenou podporu SupportAssist
22. 2. 2015 08:00 Rubrika: Krátké zprávy Autor: Jan Konvalina
Dell je známý především jako dodavatel firemních řešení, sítí a serverů. Zde patří na světovou špičku. Nyní přichází se službou, která by měla pomoci všem, na které nemá firemní „ajťák“ dost času.
Podle Dellu tráví IT experti 80% svého času řešením problémů spolupracovníků a pouze 20% času na zlepšování systému a efektivity. Odlehčit by jim mohla nově představená služba SupportAssist, která nabízí automatizovanou podporu s aktivním monitoringem a předpovědí chybových událostí u koncových zákazníků.
V praxi tak bude mít technik Dellu přehled o vašem počítači (např. notebooku Latitude) a případných problémech a bude schopen na dálku pomoci, nebo okamžitě dodat náhradní díly. Případně optimalizovat pracovní postupy. Služba je dostupná i soukromníkům, vždy však ve formě předplatného.
Zdroj: Dell