Dell spouští v České republice podporu Premium Support pro notebooky
15. 5. 2016 08:16 Rubrika: Krátké zprávy Autor: Viktor Péder
Dell představuje svou službu Premium Support pro počítače / notebooky a tablety nyní také v České republice. Služba zajišťuje 24hodinový servis s dálkovou diagnostikou a proaktivní automatizovanou technologií podpory.
Součástí služby je technologie Dell SupportAssist, která automaticky detekuje problémy týkající se hardwaru i softwaru a uživatele na ně proaktivně upozorňuje. Technikům dokonce umožňuje pracovat na řešení problému dříve, než se o něm dozví sám zákazník.
Premium Support je v současné době k dispozici pro zařízení Dell Inspiron a Alienware ve 109 zemích. Majitelům s XPS bude k dispozici od 12. července. Nová podpora bude v průběhu tohoto roku k dostání i ve vybraných maloobchodních prodejnách.
Služba byla donedávna dostupná pouze ve USA a Kanadě, nyní je vedle ČR k dispozici také v dalších zemích v Asii a Tichomoří, na Středním východě, v Evropě, Africe a Latinské Americe.