Společnost AAC dovršila proces integrace

11. 1. 2005 20:13    Rubrika: Tiskové zprávy

Nové firemní seskupení AAC Czech zahrnuje také společnost AAC Solutions s.r.o., která původně působila jako Xanadu s.r.o. a bude zaměřena na poskytování služeb a komplexních řešení v oblasti IT. Tímto uspořádáním bude nové AAC zajišťovat nabídku ucelených „balíčků“ počítačového hardware a služeb s přidanou hodnotou pro koncové uživatele.

Společnost AAC dovršila proces integrace

/Praha 11.1.2005/ - Společnost AAC dovršila proces integrace a zápisem do obchodního rejstříku tak k 1.1.2005 vznikla na českém trhu nová tuzemská jednička v obchodu s výpočetní technikou, servisu a služeb – AAC Czech s.r.o. Společnost má sídlo v Praze a působí v České republice, na Slovensku a v Rumunsku. Realizoval se tak záměr k soustředění a zefektivnění veškerých výrobních a obchodních aktivit někdejších členů holdingu AAC a.s. v oblasti výpočetní techniky. V loňském roce dosáhl holding AAC a.s. v oblasti IT tržeb 6,6 miliardy korun a prodal 103 641 počítačů.

„Nová společnost AAC Czech s.r.o. získává na tuzemském trhu specifické postavení. Vzhledem ke své velikosti a mezinárodní působnosti je schopna vytvářet cenově zajímavé nabídky jak v oblasti hardware, tak v oblasti služeb. Ještě letos nabídneme koncovým spotřebitelům velice zajímavé kombinované produkty, které jim významně ušetří čas i náklady. Ty budeme prodávat v síti našich autorizovaných partnerů, prostřednictvím hypermarketů a supermarketů, jakož i v rámci přímého prodeje všem klíčovým zákaznickým skupinám. Svým firemním i individuálním zákazníkům může nová společnost nabídnout kvalitní služby, včetně servisu. Právě v oblasti servisu se možnosti AAC zvýšily díky akvizici servisní sítě Dialog MTZ. Podobně širokou nabídku na zdejším trhu nenajdete,“ říká Michal Henych, jednatel a generální ředitel společnosti AAC Czech s.r.o.

AAC Czech s.r.o. se chce ještě více zaměřit na koncového zákazníka a na další růst a rozvoj v regionu střední Evropy. Další záměry vychází z vedoucího postavení, které má v prodeji výpočetní techniky v hypermarketech a z nové marketingové strategie na trzích, kde již nyní působí. K podpoře další expanze přispějí také obchodní a reklamní aktivity připravené ve spolupráci se strategickými partnery – společnostmi Intel, Microsoft a Samsung. Partnerství s těmito významnými globálními společnosti a dalšími dodavateli podtrhuje výjimečné postavení nového AAC Czech s.r.o. na trhu.

Společnost AAC Czech s.r.o. také představila svůj nový vizuální styl. Nový logotyp společnosti má tvar modrého trojúhelníku, symbolizujícího stabilitu. Ten je vyplněn ze středu se rozbíhajícími body, které je možné interpretovat jako pozitivní energii, již nová, dynamická společnost vyzařuje všemi směry. Korporátní identita se bude používat ve spojení s aktivitami společnosti, zatímco počítače ponesou zavedené značky BRAVE, LEO, TESCO a LIBRA.

Iniciály tvořící název společnosti AAC vycházejí z významu pojmů:

Ability = schopnost rozeznávat přání zákazníků, jejich opravdové potřeby a problémy

Activity = aktivity, které přináší řešení potřeb zákazníků

Care = péče o zákazníky s přidanou hodnotou v podobě prodejního i servisního komfortu

„Naše hlavní pozornost se nově obrací na vývoj a montáž notebooků. Reflektujeme tak současné trendy v moderních technologiích a k mobilitě, kdy mobilní počítače začínají nahrazovat klasické desk topy. Přicházíme s novou řadou těchto počítačů od praktických cestovních notebooků malých rozměrů až po komfortně vybavené počítače s širokoúhlým displejem a vypalovací DVD mechanikou“, říká Marcela Olmerová, ředitelka mezinárodního marketingu AAC s.r.o.

Tiskové zprávy

Diskuse