IBM slaví 20. výročí Lotus Notes
15. 3. 2005 18:44 Rubrika: Tiskové zprávy
Další verze produktů Lotus Notes a Domino umožní zákazníkům využívat novou funkčnost IBM Workplace a integraci s IBM DB2
V souvislosti s oslavami 20. výročí IBM Lotus Notes zveřejnila společnost IBM současně s uvedením další verze platformy IBM Lotus Domino podrobnější informace o budoucím směřování a produktovém plánu pro řadu Lotus Domino. Další verze produktů Lotus Notes a Domino, s jejichž uvedením se počítá v létě 2005, by měly přinést rozšířenou podporu webových služeb, funkčnost samočinného monitorování serveru a až o 70 procent vyšší výkon serveru. Zákazníci tak získají vyšší hodnotu ze svého existujícího majetku a znalostí, což jim pomůže řídit jejich celkové náklady na vlastnictví.
„Řešení Lotus Notes a Domino má za sebou nesmírně bohatou dvacetiletou historii inovací a nadále je jednou z nejúspěšnějších platforem pro spolupráci na trhu,“ řekl Ken Bisconti, viceprezident pro řešení portálů a spolupráce, IBM Software Group. „Přestože jsme dosáhli velkého úspěchu na trhu a v současné době se můžeme pochlubit instalovanou základnou více než 118 miliónů uživatelů, máme plány do budoucna, které zaručí pokračování růstu v příštích 20 letech.“
Verze 7, jež má navázat na úspěch současné verze IBM Lotus Notes a Domino, bude obsahovat nové vlastnosti a funkce, které ocení zejména tvůrci aplikací a správci technologií. Nové nástroje umožní zákazníkům automaticky konvertovat aplikace na webové služby založené na XML, takže tradiční vývojáři aplikací pro Lotus budou moci nadále využívat své existující znalosti. Standard webových služeb ušetří organizacím čas a prostředky.
Klíč k úspěchu – pokračující vítězství na trhu
Produktová řada IBM Lotus Notes a Domino má dlouhodobé úspěchy z velké části díky zákazníkům, kteří přešli z konkurenčních platforem. Za poslední rok přešlo na Lotus Domino z konkurenčních platforem více než 1400 zákazníků. Mnozí z nich zmiňují jako rozhodující faktory pro svou volbu zabezpečení, lepší podporu Linuxu a nižší celkové náklady na vlastnictví, ale také volí IBM kvůli jeho dlouhodobé strategii, která stojí na partnerském přístupu.