SmartService pro produkty Cisco

1. 4. 2005 20:16    Rubrika: Tiskové zprávy

SmartService bude poprvé představen 22. 3. 2005 během setkání společností Tech Data Distribution a Cisco Systems se svými obchodními partnery, nazvaném Cisco Roadshow. Jeho hlavním cílem je zajištění včasných dodávek nebo výměny náhradních síťových zařízení na daném místě v daném termínu. Každý zákazník, který si tuto službu objedná tak bude mít jistotu bezproblémového chodu svých sítí. SmartService je koncipován pro řešení problémů v sítích založených na technologiích Cisco a nabízí tři varianty služeb:

Praha, 18. 3. 2005 – Společnost Tech Data Distribution uvedla na trh produkt nazvaný SmartService. SmartService je na našem trhu zcela novým a ojedinělým souborem služeb, zaměřených na pomoc s ochranou a správou počítačových sítí. Jedná se o první službu tohoto typu, která je v Azlan/TechData na podporu Cisco produktů a řešení nabízena a i do jisté míry jedinečnou službu na našem trhu.

BASIC – garantuje zákazníkovi zajištění dodávky náhradních Cisco zařízení (switche, routery, bezdrátová zařízení atd.) v případě jejich poruchy, včetně jejich dopravy na požadované místo v dohodnutém termínu.

ASSISTANT – garantuje zákazníkovi zajištění dodávky náhradních síťových zařízení na požadované místo v dohodnutém čase (stejně jako u služby BASIC), a současně jeho okamžitou výměnu certifikovaným odborníkem.

OUTSOURCING – zajišťuje pronájem a kompletní správu komunikační infrastruktury. V případě požadavku je možno realizovat outsourcing stávající infrastruktury nebo je možno ji vybudovat na klíč.

Společnost Tech Data Distribution současně zřídila centrální nonstop dispečink, tzv. hotline, na kterou je možno volat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a po celý rok. Každý zákazník, který si službu u Tech Data Distribution objedná bude mít ve smlouvě standardně zakotvenou dobu pro dodání náhradního zařízení, resp. pro příjezd servisního technika v následující pracovní den. Volitelně může být tato doba zkrácena a individuálně zanesena do smlouvy. V rámci Prahy je technická podpora dosažitelná s nejkratší reakční dobou do 2 hodin od nahlášení poruchy. Na místa mimo Prahu se pak technik dostaví do 4 hodin od nahlášení. Při individuálních požadavcích zákazníků je možno sjednat i jinou dobu pro technický zásah.

„SmartService je služba, která dodnes v nabídce pro malé a střední společnosti na českém trhu chyběla. V současnosti jsou i tyto subjekty stále více závislé na fungování svých informačních systémů, a proto rychlá reakce a oprava v případě poruchy síťového HW nebo asistence při znovu zprovoznění datové sítě znamená minimalizaci ztrát, maximalizaci produktivity a finančních výnosů těchto společností," říká Ing. Miloslav Rut, Generální ředitel Cisco Systems Česká republika.

Tiskové zprávy

Diskuse