IBM pořádá virtuální konferenci o hrách

31. 5. 2005 17:44    Rubrika: Tiskové zprávy

IBM pořádá virtuální konferenci o hrách. Hry on-demand: na první webové konferenci pořádané IBM 1. června 2005 vystoupí klíčové osobnosti z online herního odvětví

Společnost IBM oznámila, že bude pořádat první ze série konferencí o videohrách on-demand. Konference se uskuteční 1. června od 15.30 do 18.30 a svede dohromady přední výrobce her i odborníky z průmyslu, kteří budou diskutovat o otázkách, jež jsou přímo spojené s uváděním, řízením a distribucí on-line her.

Tato první virtuální konference o videohrách umožní odborníkům z celé Evropy zapojit se do debaty o problémech, překážkách a úspěšných strategiích tohoto průmyslu. Pro účast se stačí zaregistrovat na adrese www.ibm.com/vrm/gamesconference. Konference bude rovněž k dispozici ve formě video-on-demand po skončení akce.

Dynamika a technologie, které ženou herní průmysl vpřed, mohou někdy působit až hrozivě: objevily se neobyčejně působivé on-line hry, dramaticky se zlepšila kvalita videí, extrémně vzrostla konkurence a výrobci byli nuceni hráčům nabízet “jedinečné“ zážitky. Průmysl interaktivní zábavy si i nadále říká o větší pozornost svým neobyčejně silným růstem, prodejem a i tím, že se do oblasti videoher vrhají velké mediální společnosti. Podle DFC lze očekávat, že celosvětový obchod v oblasti tradičních PC her, videoherních a kapesních konzolí a hardwaru a softwaru určeného pro hry vzroste na 31,6 miliardy amerických dolarů v roce 2009, zatímco trh s online hrami by měl do té samé doby podle odhadů dosáhnout úrovně 9,9 miliardy dolarů. Dohromady by tak tržby v oblasti interaktivní zábavy měly činit 41.4 miliard dolarů v roce 2009.

I proto se výrobci a distributoři her celého světa obracejí na IBM, aby jim pomohlo v transformaci jejich podnikání. Společnost IBM má za sebou desetiletí zkušeností s prací s rozsáhlými, vysokokapacitními a vysoce výkonnými on-line systémy, což jí dává jedinečnou pozici pro pomoc průmyslu interaktivní zábavy při naplňování požadavků spotřebitelů.

On-line hry: vznikající výzvy, obchodní příležitosti, technologie a infrastruktury

Cílem tohoto prvního celoevropského fóra je podpořit a umožnit výměnu názorů mezi předními světovými specialisty a odborníky v oblasti her. Každé čtvrtletí bude společnost IBM pořádat virtuální konferenci o hrách (Virtual Game Event), na které vystoupí vývojáři, manažeři a finanční ředitelé předních firem tohoto průmyslu, kteří se na webové platformě podělí s ostatními o svoje zkušenosti a vize. Každý z účastníků bude moci nejen sledovat debaty, ale rovněž se na nich v reálném čase podílet.

První konference svede dohromady představitele významných firem v oblasti video her, mimo jiné NCSoft, ArenaNet a Sony Online Entertainment.

Počítačové hry a video hry: budoucnost je on-line

- Výzvy, obchodní příležitosti, technologie a infrastruktury

15.30: Úvodní proslov a prezentace

Patty Fry, Global Offering Executive, Online Games, IBM

16.00: Konference č. 1: Marketing, budování komunity

NCSOFT EUROPE: analýza obchodního potenciálu her pro více hráčů, jak vytvořit na evropském trhu masivní hru pro více hráčů. Geoff Heath, prezident NCSoft Europe, Stephen Reid, Content & Community Manager, NC Soft Europe

16.45: Konference č. 2: Technologie a infrastruktury

ARENANET / GUILD WARS: Jak řešení IBM přispěla k vývoji nového žánru velmi úspěšných her pro více hráčů; Chris Chung, ArenaNet

17.30: Konference č. 3: Otázky designu

SONY ONLINE ENTERTAINMENT: Ďábel se skrývá v detailu, Raph Koster, Chief Creative Officer, Sony Online Entertainment.

18.15: Závěr a plán dalších konferencí

Patty Fry, Global Offering Executive, Online Games, IBM

Tiskové zprávy

Diskuse