Acer - nové servisní středisko ve střední a východní Evropě

28. 6. 2005 17:28    Rubrika: Tiskové zprávy

S otevřením nového servisního střediska ve střední a východní Evropě se Acer přibližuje ještě více ke svým klientům

PRAHA, 28. června 2005. Společnost Acer, vedoucí dodavatel notebooků v oblasti EMEA, tzn. v Evropě, na Středním východě a v Africe (zdroj: údaje IDC EMEA za 1. čtvrtletí 2005), oznámila otevření nového servisního střediska a střediska obsluhy volání, které ještě zkvalitní řízení vztahů se zákazníky z České republiky, Slovenska a dalších zemí východní a střední Evropy.

Nové zařízení tvoří nedílnou součást strategie “Péče o zákazníky”, jíž společnost Acer s úspěchem zavádí na trhu EMEA, aby posílila vztahy se zákazníky. Zákazník se už nebude obracet na prostředníka, který nejprve shání informace, aby mohl pomoci. Pouze vysoce kvalifikovaní pracovníci vyškolení přímo u společnosti Acer jsou zárukou nejlepších služeb z hlediska efektivity a úrovně.

Jedním z důvodů této investice je neuvěřitelný nárůst prodejů, který zaznamenala společnost Acer v uplynulých dvou letech v uvedených zemích. Navíc v blízké budoucnosti bude nové centrum poskytovat služby zákazníkům podle kvalitativních standardů společnosti Acer a nahradí stávající externí poskytovatele služeb.

Servisní středisko Acer bude umístěno v Brně, v nové průmyslové zóně v blízkosti letiště, na místě nazvaném Černovická Terasa a jeho součástí bude středisko obsluhy volání i opravárenské středisko. Zpočátku se servisní středisko zaměří především na poprodejní služby a bude spoléhat na tým 10 až 12 zaměstnanců střediska obsluhy volání a 40 pracovníků, kteří budou zajišťovat provoz servisu, skladu náhradních dílů, logistiky a administrativy.

Tento projekt představuje významnou investici jak z hlediska organizační struktury, tak zaměstnanců. V objektu na ploše 2300 m2, jehož velkou část zabere sklad, bude zpočátku pracovat 50 pečlivě vybraných zaměstnanců, kteří projdou náročnou přípravou, aby byli schopni plnit nároky trhu.

“Našim cílem je poskytovat ještě lepší podporu všem uvedeným zemím v jejich rodném jazyce a v průběhu roku zdvojnásobit počet pracovníků. To je motivující výzva,“ prohlásil Stefan Engel, ředitel pro oblast severní a střední Evropy.

„Brno vyhrálo před nedávnem v soutěži „Evropské město budoucnosti" pořádané časopisem FDI v kategorii Višegrádské skupiny v ročníku 2004/2005. Kromě rychlého růstu ekonomiky a vysokého podílu na HDP na jednoho obyvatele se Brno může pochlubit mnoha technickými univerzitami i dlouhou průmyslovou tradici v tak atraktivních oborech, jako je optika, elektronika a přesné strojírenství," řekl Radomil Novák, generální ředitel Czechinvestu, a dále dodal: „Nabídka neobyčejně kvalitních obchodních příležitostí včetně zařízení vhodných pro poskytování služeb přitahuje do Brna stále větší počet investorů. Samotná Černovická Terasa je v současné době nejlépe připravená průmyslová zóna v České republice.”

Servisní středisko bude v plném provozu počátkem července a zpočátku bude poskytovat komplexní podporu zákazníkům v České Republice a na Slovensku. Podpora ostatním zemím bude zavedena v krátké době.

Brněnské servisní středisko se připojí k dalším třem střediskům obsluhy volání, která jsou v současné době v provozu v Itálii, Irsku a Německu, a “Technickým kompetenčním střediskům“, která se nacházejí po celé Evropě. Všechna střediska jsou součástí celosvětové strategie zaměřené na rozvoj řízení vztahu se zákazníky (CRM) v oblasti EMEA.

To je jasný důkaz pozornosti, jíž společnost Acer věnuje rozšiřování svých služeb. Taková šíře služeb ve spojení s technicky progresivními výrobky umožňuje společnosti Acer nabídnout řešení, která plní skutečné potřeby zákazníků.

Tiskové zprávy

Diskuse