Acer - 3. místo v prodeji počítačů v oblasti EMEA

5. 8. 2005 17:27    Rubrika: Tiskové zprávy

Acer si upevňuje třetí místo v celkovém prodeji osobních počítačů v oblasti EMEA a v segmentu notebooků

PRAHA, 4. srpna 2005. Údaje o trhu informačních technologií ukazují, že celkový prodej osobních počítačů v oblasti EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) ve druhém čtvrtletí 2005 zaznamenal průměrný nárůst 20,2 % ve srovnání se stejným obdobím roku 2004.

V těchto podmínkách dosáhla společnost Acer vynikajícího úspěchu: obsadila třetí místo v oblasti EMEA v celkovém prodeji osobních počítačů a zaznamenala nárůst 68,4 %, což představuje více než trojnásobek ve srovnání s růstem celého trhu.

V prodeji notebooků si společnost Acer dále upevnila vedoucí postavení v této oblasti. Dosáhla ročního nárůstu 70,5 % (porovnání let 2005 a 2004) a posílila první místo v prodeji notebooků v oblasti EMEA, v níž její podíl na trhu ve druhém čtvrtletí 2005 činil 19 %.

Vedoucí postavení v prodeji notebooků v oblasti EMEA potvrzují první místa společnosti Acer ve 13 zemích: v Itálii, Španělsku, Francii, Rakousku, Holandsku, Švýcarsku, České republice, Rusku, Portugalsku, Belgii, Dánsku, Polsku a Řecku. Dále obsadila druhé místo v Německu, Maďarsku a Jižní Africe a třetí místo ve Švédsku a Finsku.

S ohledem na ověřenou strategii společnosti Acer, která je založena výhradně na nepřímém prodeji, si současný president společnosti Acer Inc. Gianfranco Lanci dovolil oznámit ambiciózní tempa růstu:

• dosažení třetího místa na světě do roku 2007

• získání podílu 4,5/5,0 % na trhu v celkovém prodeji osobních počítačů

• zvýšení ročního plánovaného růstu z 40 % na 50 %.

„Rychle se měnící trh IT dokazuje nutnost konkurovat v oblastech, v nichž se osobní počítače ve stále větší míře prosazují jako centrum mnoha funkcí souvisejících s digitálním životem," prohlásil Gianfranco Lanci, president Acer Inc. "To také byl jeden z úkolů, který jsme splnili zavedením nabídky nových komplexních řad spolehlivých výrobků. Vývoj progresivních technických řešení, která dokáže používat každý,” pokračoval pan Lanci, “ve spojení s odhodláním je podporovat konkrétními marketinkovými aktivitami a optimálními distribučními kanály nám umožnil dosáhnout těchto vynikajících hospodářských výsledků v podmínkách, které nejsou rozhodně příznivé.”

Tiskové zprávy

Diskuse