Lenovo otevřelo svoji českou pobočku

12. 9. 2005 15:38    Rubrika: Tiskové zprávy

Lenovo Czech Republic – nová éra začíná. Třetí největší výrobce počítačů na světě otevřel svoji českou pobočku – Lenovo Czech Republic. Lenovo Czech Republic představuje svá nová reprezentativní kontaktní centra, tzv. ThinkCentre

Lenovo otevřelo svoji českou pobočku

Praha, 6.9.2005 – Lenovo Czech Republic – pod tímto názvem začíná i na českém trhu působit mezinárodní společnost Lenovo Group, v současnosti třetí největší výrobce počítačů na světě.

Druhá vlna transformace bývalé divize osobních počítačů IBM do nové společnosti Lenovo, ve které byla zařazena i Česká republika, byla završena dne 1.8.2005. Generálním ředitelem nově vzniklé české pobočky se stal Petr Toman, který od června 2001 řídil divizi osobních počítačů IBM.

„Pro současné zákazníky se v tuto chvíli skutečně nic nemění. Stále přicházejí do kontaktu se stejnými lidmi, s jakými jednali i v rámci divize osobních počítačů IBM. Lenovo Czech Republic zachovává dosavadní distribuční kanály a převádí distribuční a servisní smlouvy o spolupráci se stávajícími partnery na nově vzniklou společnost. Letošní rok je pro nás zejména ve znamení kontinuity a konsolidace, s důrazem na uspokojení potřeb našich zákazníků,“ hodnotí dosavadní vývoj Petr Toman.

Lenovo, mezinárodní společnost se sídlem v New Yorku, je ve vlastnictví původní společnosti Lenovo Group, IBM a několika významných amerických investičních společností. Lenovo v současné době nabízí produkty z původního portfolia divize osobních počítačů IBM. Jde především o notebooky ThinkPad, stolní počítače ThinkCentre, monitory ThinkVision, příslušenství a podpůrné nástroje známé jako ThinkVantage technologie.

Společnost Lenovo je známa svým proaktivním přístupem k inovacím ve prospěch zákazníků a v červnu tohoto roku také získala své první ocenění za design v mezinárodní soutěži časopisu BusinessWeek a organizace IDSA. Její nápaditý telefon Lenovo Smartphone ET960 určený pro asijský trh se umístil na třetí příčce v kategorii počítačového vybavení.

„Organizační model společnosti Lenovo bude vycházet ze stávající struktury, jež se osvědčila v IBM. Tato struktura vychází z nepřímého obchodního modelu, který chceme i nadále rozvíjet a to zejména v oblasti marketingu a podpory partnerské sítě. Na základě vzniku koalice mezi Lenovem a IBM bude velké množství podpůrných činností pro novou společnost zajišťováno společností IBM. IBM bude preferovat produkty Lenova po dobu minimálně pěti let jako součást svého portfolia a zároveň je bude odebírat pro svoje interní potřeby. IBM bude na oplátku preferovaným dodavatelem finančních řešení a bude poskytovat záruční a pozáruční servis pro zákazníky Lenova,“ dodává Petr Toman.

Již začátkem října tohoto roku otevře společnost Lenovo Czech Republic svá první reprezentativní centra nesoucí název ThinkCentre. První střediska budou na území Prahy, ale již v průběhu příštího roku se počítá s jejich otevřením i ve významných krajských městech České republiky. Tyto kontaktní body budou sloužit široké veřejnosti především jako servisní a konzultační střediska. Zájemci o produkty společnosti Lenovo tak budou mít možnost se v moderním designovém prostředí seznámit s produktovým portfoliem, přesvědčit se o kvalitách nabízených výrobků a služeb a načerpat potřebné informace o aktuálních nabídkách.

O významu společnosti a jejích kapacitách hovoří i to, že je technologickým partnerem Olympijského výboru a zajišťuje veškerou výpočetní techniku pro ZOH v Turíně v roce 2006 a LOH v Pekingu dva roky poté. V České republice se Lenovo Czech Republic díky svým kvalitním produktům stalo také oficiálním dodavatelem Českého olympijského výboru.

Tiskové zprávy

Diskuse