Acer Czech upevňuje vedoucí postavení v prodeji notebooků
15. 11. 2005 15:35 Rubrika: Tiskové zprávy
Údaje o trhu informačních technologií ukazují, že celkový prodej osobních počítačů v oblasti EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) ve třetím čtvrtletí 2005 zaznamenal průměrný nárůst 20,2 % ve srovnání se stejným obdobím roku 2004.
V těchto podmínkách dosáhla společnost Acer vynikajícího úspěchu: udržela si třetí místo v oblasti EMEA v celkovém prodeji osobních počítačů s ročním nárůstem 47,4 %, což představuje více než dvojnásobek ve srovnání s růstem celého trhu.
V prodeji notebooků si společnost Acer dále upevnila vedoucí postavení v této oblasti. Dosáhla vynikajícího ročního nárůstu 52,3 % (porovnání let 2005 a 2004). Posílila první místo v prodeji notebooků v oblasti EMEA a dále zvýšila svůj podíl na trhu, který ve třetím čtvrtletí 2005 činil 18,2 %.
Analýza údajů za druhé čtvrtletí 2005 ukázala, že podíl na trhu a možnosti dalšího růstu jsou rovněž významné. Podíl na celkovém prodeji osobních počítačů vzrostl z 9,1 % ve 2. čtvrtletí na 9,5 % ve 3. čtvrtletí. Prodej notebooků se zvýšil z 18,5 % ve 2. čtvrtletí na 19,2 % ve 3. čtvrtletí.
Společnost Acer Česká republika vykázala ve třetím čtvrtletí 2005 velmi dobré výsledky: Obsadila první místo v celkovém prodeji osobních počítačů s vynikajícím nárůstem 116,8% a navíc si upevnila první místo v prodeji notebooků s pozoruhodným podílem na trhu 46,9 %.
„Rychle se měnící trh IT dokazuje nutnost konkurovat v oblastech, v nichž se osobní počítače ve stále větší míře prosazují jako centrum mnoha funkcí souvisejících s digitálním životem," prohlásil Gianfranco Lanci. “Jsem pevně přesvědčen, že digitální sbližování představuje cestu vpřed, především v oblasti zařízení pro domácí použití, avšak v žádném případě ani nevylučuji možnost využití k profesionálním účelům. Je zřejmé,” dodal Lanci, “že moderní technika může snadno vyvolat nejistotu v uživatelích, kteří s ní přicházejí do styku poprvé nebo na ni nejsou zvyklí. Z toho důvodu jsme vyvinuli a vyrábíme řešení, které jsme nazvali technologie Acer Empowering. Je to soubor funkcí integrovaných v noteboocích, osobních počítačích, LCD televizorech, projektorech apod., které usnadňují používání našich výrobků díky jednoduchým a uživatelsky příjemným rozhraním.”
“Vývoj progresivních technických řešení, která dokáže používat každý," řekl Tomáš Čech, Country Manager pro Českou republiku, Slovensko a Polsko, “ve spojení s odhodláním je podporovat konkrétními marketinkovými aktivitami a optimálními distribučními kanály nám umožnil dosáhnout těchto vynikajících hospodářských výsledků.”
Společnost Acer získala celosvětové uznání tím, že přijala jasnou a naprosto výjimečnou strategii nepřímého prodeje v celém světě, a je považována za jednu z nejspolehlivějších společností s nejlepší organizací na IT trhu.