Acer Slovensko - první místo v prodeji notebooků
21. 11. 2005 14:23 Rubrika: Tiskové zprávy
Acer ve Slovenské republice vykazuje vynikající růst a upevňuje si první místo v prodeji notebooků
(Předběžné údaje IDC za 3. čtvrtletí 2005)
PRAHA, 21. listopadu 2005. Údaje o trhu informačních technologií ukazují, že celkový prodej osobních počítačů v oblasti EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) ve třetím čtvrtletí 2005 zaznamenal průměrný nárůst 20,2% ve srovnání se stejným obdobím roku 2004.
V těchto podmínkách dosáhla společnost Acer vynikajícího úspěchu: potvrdila třetí místo v oblasti EMEA v celkovém prodeji osobních počítačů a zaznamenala roční nárůst 47,4 %, což představuje více než dvojnásobek ve srovnání s výsledkem celého trhu.
V prodeji notebooků si společnost Acer dále upevnila vedoucí postavení v této oblasti. Dosáhla vynikajícího ročního nárůstu 52,3% (v porovnání let 2005 a 2004). Udržela první místo v prodeji notebooků v oblasti EMEA a dále zvýšila svůj podíl na trhu, který ve třetím čtvrtletí 2005 činil 19,2%.
Společnost Acer ve Slovenské republice vykázala ve třetím čtvrtletí 2005 obdivuhodné výsledky: Obsadila druhé místo v celkovém prodeji osobních počítačů s neuvěřitelným nárůstem 153% a navíc dosáhla vynikajícího meziročního nárůstu 156,5 % v prodeji notebooků, což přispělo k upevnění její pozice s pozoruhodným podílem na trhu 34,2 %.
„Rychle se měnící trh IT dokazuje nutnost konkurovat v oblastech, v nichž se osobní počítače ve stále větší míře prosazují jako centrum mnoha funkcí souvisejících s digitálním životem," prohlásil Gianfranco Lanci. “Jsem pevně přesvědčen, že digitální sbližování představuje cestu vpřed, především v oblasti zařízení pro domácí použití, avšak v žádném případě ani nevylučuji možnost využití k profesionálním účelům. Je zřejmé,” dodal Lanci, “že moderní technika může snadno vyvolat nejistotu v uživatelích, kteří s ní přicházejí do styku poprvé nebo na ni nejsou zvyklí. Z toho důvodu jsme vyvinuli a vyrábíme řešení, které jsme nazvali technologie Acer Empowering. Je to soubor funkcí integrovaných v noteboocích, osobních počítačích, LCD televizorech, projektorech apod., které usnadňují používání našich výrobků díky jednoduchým a uživatelsky příjemným rozhraním.”
“Vývoj progresivních technických řešení, která dokáže používat každý," řekl Tomáš Čech, Country Manager společnosti Acer Czech Republic s.r.o., “ve spojení s odhodláním je podporovat konkrétními marketinkovými aktivitami a optimálními distribučními kanály nám umožnil dosáhnout těchto vynikajících hospodářských výsledků.”
Společnost Acer získala celosvětové uznání tím, že přijala jasnou a naprosto výjimečnou strategii nepřímého prodeje v celém světě, a je považována za jednu z nejspolehlivějších společností s nejlepší organizací na IT trhu.