Azlan - revitalizace značky

11. 1. 2006 13:48    Rubrika: Tiskové zprávy

Tech Data posunuje vpřed distribuci s přidanou hodnotou pod záštitou revitalizované značky Azlan

Po úspěšném začlenění Azlanu do společnosti Tech Data, které proběhlo v loňském roce, nyní dochází k revitalizaci značky Azlan. Protože Azlan je historicky synonymem úspěchu v oblasti sítí a komunikací, rozhodla se společnost Tech Data tohoto dobrého jména využít i v budoucnu. Veškerá řešení spojená se sítěmi, kabeláží a produty Cisco, doplněná o produkty z oblasti distribuce s přidanou hodnotou, nyní bude Tech Data zastřešovat značkou Azlan. Při prodeji řešení z výše uvedených oblastí se tedy v budoucnu zákazník bude setkávat kromě loga vlastního produktu nově i s logem Azlan.

Značka Azlan v ČR
V ČR, kde je Tech Data zastoupena společností Tech Data Distribution, jsou pod značkou Azlan nyní sdruženy následující produktové oblasti: Síťové produkty (Networking), Kabeláží systémy (Cabling systems), Cisco a zcela nově i oblast Serverů a Storage řešení (IBM). Tyto produktové oblasti zahrnují celou řadu významných značek a dodavatelů.

Konsolidace serverů a záložních zařízení, stejně jako konvergence sítí, nyní umožňuje společnosti Tech Data Distribution nabídnout pod značkou Azlan, systémovým integrátorům a VAR vše, co potřebují k využití příležitostí na současném trhu.

Síťové a bezpečnostní produkty
Allied Telesyn, Axis Communications, Eicon, Equinox, Funk Software, HP, Linksys, Nortel Networks, PowerDsine, SonicWALL, Tipping Point, WebSense, 3Com.

Kabeláží systémy
ABB, ATTRACK, Belden/CDT, Conteg, IMC Networks, Knurr, Krone, LYNX Cabling System, Panduit, Telegartner, Triton.

Za veškeré obchodní aktivity zastřešené značkou Azlan je v Tech Data Distribution, tedy v ČR, zodpovědný pan Vratislav Héda, vedoucí této nové skupiny obchodních jednotek. Vratislav Héda je přímo odpovědný řediteli Tech Data Distribution, Ondřeji Pavlíkovi. Tyto nové obchodní aktivity jsou pak zastřešeny jednotně v rámci EMEA značkou Azlan a řídí je Andy Gass, senior vicepresident firemní divize Azlanu.

Značka Azlan v rámci regionu EMEA a nové logo
Nová obchodní jednotka kombinuje přednosti předchozích značek Azlan Networking a TD Midrange, poskytuje společnosti základ pro strategii tvorby hodnoty společnosti Tech Data a podtrhuje pozici Azlanu jako neoddiskutovatelného lídra distribuce s přidanou hodnotou v rámci regionu EMEA. Strategie je naplánována na příštích šest měsíců a zaměří se na vytváření proaktivních plánů, které pomohou resellerům udržovat ziskovost obchodování a dodávat nové služby a řešení pro VAR a systémové integrátory na SMB trhu.

Andy Gass, senior viceprezident podnikové divize Azlanu, říká: „Implementovali jsme všechny strukturální změny a povolali management první třídy. Nyní jsme připraveni posunout revitalizovanou společnost vpřed. Naší vizí je pevně etablovat nový Azlan jako nejlepší a nejrozsáhlejší společnost zabývající se distribucí s přidanou hodnotou v Evropě. Právě teď se vydáváme na cestu za naším cílem a plánem směle posílit naši společnost z jeho vedoucí pozice na trhu.”

Gass dodává, že v příštích několika měsících lze očekávat množství nových programů, partnerství a iniciativ a upozorňuje na fakt, že nový Azlan startuje z velmi silné pozice: „Vybaveni skvělou reputací Azlanu a zázemím a šíří zákazníků společnosti Tech Data, můžeme nyní nabídnout našim klientům to nejlepší z obou světů – opravdové zaměření na vysoce hodnotné řešení a rozsáhlé logistické a finanční služby. Pro partnery z řad prodejců jsou výhody plynoucí ze spolupráce s novým Azlanem opět zdvojeny – kombinací subjektů Azlan Networking, TD Midrange a Tech Data operations lze obsáhnout více resellerů než pomocí jakéhokoli jiného distributora s přidanou hodnotou v rámci regionu EMEA.“

Nové logo Azlanu je navrženo tak, aby vyjádřilo všechny silné stránky společnosti. Kombinuje známou lví hlavu, kterou logo Azlanu vždy obsahovalo, s názvem společnosti a klíčovými prvky korporátního brandingu společnosti Tech Data. „Je to pravdivá reflexe hodnoty, kterou může nový Azlan přinést svým zákazníkům po celé Evropě,“ uvedl Gass.

Pokud je bráno v úvahu každodenní obchodování resellerů se společností, změnily se pouze detaily. Ve srovnání s dřívějškem budou moci reselleři profitovat z rozšířené nabídky, kterou má Azlan nyní k dispozici. „Naši zákazníci budou nadále těžit z výhod a obdrží stejný servis, kvalitu a profesionalitu, kterou mohli očekávat od Azlanu a TD Midrange,” říká Hanspeter Eiselt, nově jmenovaný obchodní viceprezident Azlanu v rámci EMEA. Právě jednotné portfolio je podle něj přesně to, co reselleři s přidanou hodnotou v současnosti potřebují.

„Konsolidace serverů a záložních zařízení a konvergence sítí stojí vysoko v agendě většiny IT organizací. Spojením linií Azlanu a TD Midrange v jednu značku dáváme systémovým integrátorům a VAR vše co potřebují k využití všech možných příležitostí na současném trhu,” dodal Eiselt.

Jak partneři z řad prodejců, tak zákazníci reagovali na reorganizaci Azlanu a jmenování nového vedení velmi pozitivně. Ed Williams, jenž byl dříve ředitelem společnosti Cisco, byl jmenován ředitelem networkingu a zabezpečení, zatímco dřívejší marketingový ředitel, Uwe Stein, byl jmenován ředitelem pro systémy a software. Celkovou zodpovědnost za obchod ponese Eiselt, který vedl TD Midrange v Evropě. Všichni tři přímo podléhají Gassovi.

Tiskové zprávy

Diskuse