BenQ-Siemens - první telefony dvojí značky na trhu

19. 1. 2006 16:08    Rubrika: Tiskové zprávy

BenQ-Siemens: Nová globální značka mobilních zařízení se představuje

BenQ Mobile, firemní skupina společnosti BenQ Corporation, dnes představila široké veřejnosti svoji novou spotřební značku BenQ-Siemens. Společnost také objasnila svoji strategii pro upevňování pozice na poli mobilních technologií v roce 2006. Nová divize byla vybudována na základech dynamického a vzájemně se doplňujícího partnerství mezi bývalou telekomunikační divizí společnosti Siemens a společnosti BenQ, tchajvanského producenta spotřební elektroniky. Uskupení má v úmyslu zaměřit se na rozšíření nabídky především na poli 3G technologií. BenQ Mobile přijal do své strategie dva klíčové principy důležité pro další pokrok společnosti: jednoduchost v rámci všech provozních struktur a příklon ke specifické cílové skupině.

Od 1. října 2005 v sobě činnost společnosti BenQ-Siemens, sídlící v Mnichově, spojuje tu nejlepší německou technologickou kvalitu a 150 let zkušeností z telekomunikačního sektoru s expertními znalostmi současného designu a vysokou rychlostí při zavádění výrobků společnosti BenQ. Toto partnerství nejen těží ze znalostí a zkušeností obou společností v oblasti výzkumu a vývoje, designu, péče o zákazníky a výroby, ale především spojuje dvě rozdílná kulturní pozadí a s nimi spojené výhody. BenQ Mobile se tak stává vysoce konkurenčním výrobcem, jehož cílem je inovovat a vést nezadržitelný rozvoj mobilních technologií a digitální konvergence.

Jerry Wang, výkonný viceprezident a marketingový ředitel BenQ Corporation zhodnotil situaci takto: „Podařilo se nám úspěšně spojit dvě společnosti na provozní úrovni a dnešním dnem proto vstupujeme do další fáze našeho vývoje. Naším hlavním cílem je oslovit zákazníky po celém světě elánem a energií naší společné značky BenQ-Siemens. Jsem přesvědčen, že máme jasný záměr, zdroje a odhodlání, které nám dovolí oživit trh s mobilními telefony, především pak na poli 3G, a že naše strategie povede k trvale udržitelnému a úspěšnému rozvoji.”

V rámci podpory restrukturalizace společnosti přijal BenQ Mobile agresivní strategii řízení značky. Značka BenQ-Siemens odráží rovnováhu mezi oběma stranami společnosti a její kořeny jsou hluboce svázány s mottem prozkoumávat nepoznané. Vizuální symbol „čtvercokruhu” vyjadřuje spojení společností „BenQ” a „Siemens”. Propojení čtverce (představující racionální myšlení) a kruhu (s emočním zabarvením) umocňuje purpurová barva, která slučuje emotivní červenou a racionální modrou, firemní barvy obou společností.

Clemens Joos, výkonný ředitel BenQ Mobile uvedl: „Chceme nadchnout zákazníky, kteří s námi sdílejí víru v kreativitu a novými technologiemi obohatit naši každodenní komunikaci. Nová značka BenQ-Siemens v sobě přímo ztělesňuje tento přístup. V roce 2006 se proto pokusíme překonat současná očekávání – a to nejen s výrobky, které uvedeme na trh, ale také způsobem komunikace. Naším záměrem je čerpat ze spojení obou značek a s důvěrou a odvahou kráčet kupředu.”

Jako další krok, který signalizuje uvedení značky BenQ-Siemens na trh, dnes společnost představila první tři produkty – EF81, S68 a S88. Všechny modely jsou v tenkém provedení a mají metalickou povrchovou úpravu. Nicméně především model EF81, ultratenký „véčkový“ telefon s povrchovou hořčíkovou úpravou, je předzvěstí budoucího směru, kterým se společnost hodlá vydat. Tím je miniaturizace vysokorychlostní UMTS technologie. Nejméně jedna třetina výrobků BenQ-Siemens uvedených na trh v roce 2006 bude podporovat 3G a bude významně orientována multimediálním směrem. Pokud se jedná o design telefonů, BenQ-Siemens se zaměří na tvorbu elegantních, avšak překvapivých zařízení, která budou těžit z odborného profilu obou společností. Značka BenQ je dobře známa pro svůj často oceňovaný design – v průběhu pouhých tří let (2002-2005) obdržela 86 mezinárodních ocenění designu. Stejně tak Siemens byl vždy považován za průkopníka nových technologií a prvků, jak dokládá první výsuvný telefon nebo první telefon s podporou přehrávání MP3 souborů.

BenQ Mobile vstupuje do roku 2006 s odhodláním zvýšit svůj čtvrtletní hospodářský výsledek a do konce roku dosáhnout finančně stabilního firemního uspořádání. Již nyní společnost sklízí první úspěchy. Jedním z nich je snížení provozních ztrát (3. až 4. čtvrtletí kalendářního roku 2005). Na nové portfolio, které zahrnuje vysoký počet zařízení s podporou 3G a multimédií, reagují provozovatelé a distributoři pozitivně a plánované uvedení mnoha originálních zařízení již bylo potvrzeno v klíčových regionech. Nová značka BenQ-Siemens je prostředkem agresivní obchodní strategie firmy a opírá se o vysoce konkurenční taktiku, filozofii a portfolio výrobků.

Tiskové zprávy

Diskuse