IBM automatizuje správu systémů

18. 3. 2006 10:04    Rubrika: Tiskové zprávy

Nový software IBM automatizuje správu systémů, datových úložišť a zabezpečení pro malé a střední firmy. Cenově dostupný software IBM Tivoli Express lze snadno nainstalovat a používat

Společnost IBM oznámila nový software, který pomůže malým a středním firmám automatizovat správu počítačů, serverů, úložišť a bezpečnostních technologií v celé podnikové infrastruktuře. Nový software IBM Tivoli Express umožňuje středně velkým společnostem, například elektronickým obchodům, nemocnicím nebo místním bankám, spravovat jejich informační technologie (IT) se stejnými integrovanými funkcemi, jaké používají velké podniky. Přitom je cenově dostupnější a lze jej snáz implementovat.

Při hledání cenově dostupného, rozumně spravovatelného softwaru na ochranu dat, zajištění dostupnosti a bezpečnosti se malé a střední firmy často dostávají do slepé uličky. Obvykle mívají menší rozpočty a menší počty zaměstnanců s potřebnou kvalifikací pro řešení záležitostí správy IT.

Nový software IBM Tivoli Express poskytuje menším firmám snadný, finančně efektivní a bezpečný způsob, jak zobrazovat a integrovat hardware, software, úložiště, sítě a počítačové systémy v organizaci. Například škola nebo menší nemocnice, jež nemá k dispozici odborníky přes IT, může nyní spoléhat na automatické funkce správy, které proaktivně napravují problémy se službami IT, například porouchané e-mailové systémy, výpadky serverů nebo přístup zaměstnanců k důvěrným informacím. Rovněž tak místní banky mohou nyní spoléhat na tento software, který monitorováním aplikací, serverů a oprávněných uživatelů zajistí nepřetržitou dostupnost systémů používaných bankovními pracovníky například při zpracování žádostí o půjčku.

Společnost IBM na vývoji a dolaďování funkcí tohoto softwaru spolupracovala téměř s 45 partnery ve svých vývojových laboratořích v Dallasu, Tucsonu a Raleigh. Klíčovou roli hrála také odezva zákazníků, jelikož se procesu testování účastnily stovky zákazníků IBM. Software díky rozsáhlému betatestování obsahuje funkce, které středně velké firmy považují za podstatné, jako například správu pracovních úloh serverů, monitorování aplikací, ochranu informací a ověřování hesel.

Své partnery vybaví IBM prodejními materiály, programy a pobídkami, které jim pomohou vybudovat potřebné technické a obchodní schopnosti a generovat poptávku. Podstatnou část funkcí podpory zajišťuje znalostní portál IBM Virtual Innovation Center (VIC), jenž pomůže partnerům vytvářet specializované aplikace pro jejich klienty. Portál poskytuje vzdělávací kurzy, živé odborné konzultace, online technickou podporu, produktové plány řešení, simulace klientů, nejčastější dotazy, případové studie a diskuzní fóra. IBM do svých programů a iniciativ na podporu obchodních kanálů investuje miliardu dolarů ročně a IBM Software Group má více než 6 000 pracovníků prodeje a marketingu, kteří jsou připraveni pomáhat v procesu prodeje malým a středním firmám.

Nové softwarové produkty Tivoli Express jsou:

- IBM Tivoli Identity Manager Express

- IBM Tivoli Storage Manager Express

- IBM Tivoli Provisioning Manager Express

- IBM Tivoli Monitoring Express

Tiskové zprávy

Diskuse