Acer upevnil vedoucí postavení v prodeji notebooků

9. 8. 2006 19:20    Rubrika: Tiskové zprávy

Společnost Acer Česká republika dosáhla vynikajícího růstu a upevnila si vedoucí postavení v prodeji notebooků

Celkový prodej osobních počítačů vykazoval růst i v druhém čtvrtletí roku 2006 a zaznamenal celosvětové zvýšení o 9,7 %. K celkovému růstu přispěly výjimečné výsledky na rozvíjejících se trzích a rostoucí poptávka spotřebitelů.

V průběhu druhého čtvrtletí společnost Acer znovu předstihla své bezprostřední konkurenty a vykázala nárůst 35,7%, což představuje více než trojnásobné zvýšení ve srovnání s celkovým vývojem na trhu (předběžné údaje IDC za druhé čtvrtletí 2006).

“Je naprosto jasné, že daleko větší růst vykazují rozvíjející se trhy, na nichž dochází k dynamickému rozvoji hospodářství,” komentoval výsledky Gianfranco Lanci, president Acer Inc.

V prodeji notebooků si společnost Acer upevnila vedoucí postavení v oblasti EMEA. Vykázala roční nárůst 22 % (podle porovnání výsledků za druhé čtvrtletí 2006 se stejným obdobím roku 2005) a udržela si ve druhém čtvrtletí 2006 první místo v této oblasti s podílem na trhu 19,1% (údaje společnosti Gartner za druhé čtvrtletí 2006).

Společnost Acer Czech vykázala ve druhém čtvrtletí 2006 vynikající výsledky: Obsadila druhé místo v celkovém prodeji osobních počítačů s ohromujícím nárůstem 42,6% a podílem na trhu 15,5 % a navíc si upevnila první místo v prodeji notebooků s pozoruhodným podílem na trhu 30,4%.

“Naše štíhlá, efektivní a dynamická organizace je schopna okamžitě reagovat na jakýkoli požadavek,” pokračoval Lanci. “Umožňuje nám udržet si konkurenceschopnost na vyspělých i rozvíjejících se trzích. Kromě toho musí být technika plně funkční a vhodná pro každého: Cílem společnosti Acer je odstraňovat bariéry mezi lidmi a technikou. Naše inovativní technologie Acer Empowering dokazuje, že tento závazek plníme, a naše úspěchy na celém světě jednoznačně potvrzují správnost této strategie.”

“Vynikající úspěchy společnosti Acer,“ uvedl Tomáš Čech, country manager pro Česko, Slovensko a Polsko, „jsou rovněž výsledkem neobyčejně efektivní, přehledné a flexibilní organizace, která se osvědčila především na trhu EMEA a umožnila společnosti dosáhnout pozitivních výsledků, ačkoli celková hospodářská situace není příliš příznivá.“

Společnost Acer, jíž posílil úžasný úspěch její promyšlené strategie založené na jedinečné koncepci nepřímého prodeje, spolupráci s partnery zapojenými do prodejních kanálů a na marketinkových aktivitách, dokáže rychle reagovat na signály trhu i na potřeby svých zákazníků a nabízí široký sortiment výrobků a služeb, jímž uspokojí veškeré požadavky.


Tiskové zprávy

Diskuse