IDC Business Intelligence Roadshow 2006
20. 9. 2006 23:34 Rubrika: Tiskové zprávy
IDC pořádá další ročník Business Intelligence Roadshow, která nabídne ucelený přehled technologických novinek a způsobů, které pomáhají firmám zlepšit jejich obchodní výsledky. Série konferencí v rámci roadshow proběhne v 10 městech tohoto regionu (Budapešti, Bukurešti, Istanbulu, Ljubljani, Moskvě, Praze, Sofii, Vídni, Varšavě a Záhřebu). Česká konference se uskuteční 26. října 2006 v hotelu Ambassador v Praze a účastníkům poskytne prostor pro otevřenou diskusi o možnostech, které tato nejnovější řešení skýtají.
”Průzkumy IDC ukazují, že střední a velké firmy kladou stále větší důraz na hodnocení výkonnosti společnosti, což potvrzuje i upřednostnění BI řešení zástupci CIO z celé střední a východní Evropy,” říká Thomas Vavra, programový manažer pro softwarové trhy v IDC CEMA. “Jednoduše řečeno, CIO se v současné době soustředí na projekty, které přispívají k celkovému rozvoji firmy. A právě BI jim nabízí nejen přehledné informace o míře růstu, ale také čitelnost procesů, které stojí za tímto růstem.”
Z řešení, které před lety sloužilo ke zprostředkování statických údajů pro manažery, se stal dynamický nástroj užitečný v rámci organizací hned ve více úrovních - průběžně a efektivně dodává informace tam, kde jsou nejvíce potřeba. Prozíravé firmy zužitkují této pružnosti a bezprostředně ji využívají k vlastnímu rozvoji.
“Hlavní myšlenkou IDC Business Intelligence Roadshow 2006 je zlepšení výkonnosti podniku.
Ostatně samotné čtvrté pokračování Business Intelligence Roadshow potvrzuje svůj zásadní význam pro organizace celého CEE regionu, které se rozhodují o objemnější investici do BI,” uvádí Dana Dobrovodská, ředitelka konferenčního týmu pro IDC CEMA. “Vyvážený program roadshow nabídne účastníkům zhodnocení trhu IDC analytiky, případové studie i odborníky na oblast BI, kteří poskytnou obchodně orientované informace, pohovoří o podnikové transparentnosti, kontrole, měření a inovativním využití BI.”
BI umožňuje organizacím neustálé sledování vývoje obchodní činnosti od nepřetržitého přehledu prodejů přes logistické funkce po informace potřebné pro strategické plánování, které mohou vedoucí pracovníci využít při stanovení účelných cílů, zdůvodňování nákladů i ke zvýšení ziskovosti. To vše v souladu s mezinárodními zákonnými požadavky. Doporučení “jak nejlépe na to” zazní z úst vedoucích odborníků na IDC Business Inteligence Roadshow 2006 a zástupců podnikového sektoru (Ofer Akerman z firmy Cobrador, profesor Andy Neely, Colin Reynolds ze společnosti Levi Strauss a mnoha dalších).
Každá konference je ideální příležitostí pro setkání řídících pracovníků, kteří se snaží o maximální využití firemních dat, systémů a procesů. Mezi ně patří IT ředitelé, BI a znalostní manažeři, manažeři datových skladů, finanční a marketingoví ředitelé.
Roadshow pořádá IDC ve spolupráci s regionálními a lokálními partnery: Informatika, Poslovna inteligencija, Sunopsis, Profinit, Microstrategy, crmT, Hyperion, InForum, Business Objects, Microsoft, nps, Infor, Sybase, S&T, Exact Software, QPR, Netteza, Megatrend, BTS, SAS, MIS AG, Integral Solution, Romsym Data, Tern, Alfatec, DSS Technology, Adacta, IDS Sheer, Infa Partner, Processorg Software, FDS Tanacsado, Matrix, StatConsulting, DomData, ComArch, Siveco, Oracle, QlikView, Cognos, Info Consult, ICB a ERMC.