Acer upevnil první místo v prodeji notebooků

5. 10. 2006 18:13    Rubrika: Tiskové zprávy

Společnost Acer oznámila nejvyšší nárůst celkového prodeje osobních počítačů na světě, který ji vynesl na čtvrté místo, a dále si upevnila první místo v prodeji notebooků v oblasti EMEA s celosvětovým nárůstem 35,7 %.

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Světový trh s osobními počítači zaznamenal ve druhém čtvrtletí 2006 nárůst 9,6 %, na němž se podílí především prodej na rozvíjejících se trzích a zvýšená poptávka spotřebitelů.

Ve druhém čtvrtletí společnost Acer opět dosáhla lepších výsledků než její bezprostřední konkurenti a s 35,7% nárůstem v celkovém prodeji osobních počítačů trojnásobně překročila růst celého trhu (předběžné údaje IDC za druhé čtvrtletí 2006). Tyto pozitivní výsledky posunuly Acer na čtvrté místo v celkovém prodeji osobních počítačů.

“Je stále jasnější, že nejvyšší růst je dosahován na rozvíjejících se trzích, které jsou mnohem dynamičtější," prohlásil Gianfranco Lanci, president Acer Inc. (cíl, který je uveden v plánu pro rok 2005, tj. dosažení druhého místa v prodeji do roku 2008, se vzhledem k tomuto vývoji výrazně přiblížil).

V oblasti EMEA potvrdila společnost Acer vedoucí postavení v prodeji notebooků svým 22% nárůstem ve srovnání se stejným obdobím roku 2005 a upevnila si postavení na trhu 19,2% podílem v druhém čtvrtletí 2006 (údaje společnosti Gartner za druhé čtvrtletí 2006).

“Naše přehledná a dynamická organizace nám umožňuje efektivně reagovat na veškeré potřeby trhu,” pokračuje Lanci, "a konkurovat jak na rozvinutých, tak na rozvíjejících se trzích. Jsme pevně přesvědčeni, že technika má být prostředkem, který by měl lidem usnadňovat práci s počítačovým vybavením. Naším cílem je odstranit bariéry mezi lidmi a technikou a ke splnění toho závazku jsme přispěli zavedením technologie Acer Empowering. Náš trvalý celosvětový úspěch jednoznačně souvisí s touto strategií.“

Široká nabídka výrobkových řad, digitální sbližování, investice do mobility a zdrojů zaměřených na výzkum a vývoj skutečně efektivních řešení jsou jednoznačně příčinou vynikajících výsledků společnosti Acer.

Společnost Acer, povzbuzená ohromujícím úspěchem výjimečné strategie nepřímého marketinku s podporou nespočtu tržních aktivit zaměřených na prodejní kanály, nadále reaguje na signály trhu neobyčejně efektivně a nabízí výrobky a služby, které uspokojí všechny uživatele.

Tiskové zprávy

Diskuse