APC třetí v žebříčku InformationWeek 500

7. 10. 2006 22:30    Rubrika: Tiskové zprávy

Společnost American Power Conversion se umístila třetí v žebříčku InformationWeek 500

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Společnost APC získala uznání za úspěchy v řízení vztahů se zákazníky

Společnost American Power Conversion, přední dodavatel inovativních řešení pro kritickou síťovou fyzickou infrastrukturu oznámila, že se umístila jako třetí v letošním žebříčku InformationWeek 500, který byl představen na slavnostním gala večeru na konferenci InformationWeek 500 v kalifornském Rancho Mirage.

Vedle třetího místa v celkovém žebříčku inovací také společnost APC získala první místo za IT inovace v elektro průmyslu.

"Společnost American Power Conversion chápe zařazení mezi 10 nejinovativnějších společností podle časopisu InformationWeek díky úspěchům v řízení vztahů se zákazníky jako poctu" řekl Brian Bellevau, který v APC působí jako manažer pro informační technologie (CIO). "Tím, že se neustále snažíme zlepšit zkušenosti zákazníků s naší firmou, se nám podařilo zlepšit nejen komunikaci směrem ven z firmy, ale i vnitřní procesy ve společnosti. V konečném důsledku se vše točí kolem zákazníka. Chceme o něm vědět co nejvíce. Čím více zákazníky známe, tím lépe můžeme řešit jejich problémy."

Časopis InformationWeek posledních 18 let hledá a oceňuje nejinovativnější uživatele informačních technologií v USA na svém výročním žebříčku. Mezi různými žebříčky amerických firem jde o jedinečný počin, protože klade důraz na inovace v informačních technologiích a nespokojí se s pouhým vyjmenováním firem, které nejvíce utrácejí za IT. Další podrobnosti o žebříčku InformationWeek 500 lze nalézt na internetové adrese http://www.informationweek.com/iw500.

O časopisu InformationWeek
Časopis InformationWeek určuje agendu pro vedoucí pracovníky v oboru obchodních technologií. Pokrývá celé spektrum informací, které využívají ti, kdo dnes v IT rozhodují. Jde o důvěryhodný, autoritativní zdroj a informační filtr. InformationWeek pomáhá členům komunity chápat a zaměřit se na to, co je důležité právě v tuto chvíli - ať už v tištěné, nebo internetové podobě, prostřednictvím nezávislých výzkumů, anebo živých setkání jeden na jednoho. InformationWeek díky své multimediální platformě poskytuje obsah, který doplňuje tištěný časopis, a informuje tak vůdčí osobnosti v oboru obchodních technologií, kdykoliv a jakkoliv si přejí, 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. Komunita čtenářů časopisu InformationWeek zahrnuje 2,5 milionu manažerů pro informační technologie, vedoucích IT pracovníků a obchodních manažerů, kteří pocházejí z různých oborů průmyslu, pracovních pozic, různě velkých společností i států.

Časopis InformationWeek opakovaně získal uznání za pozornost, kterou věnuje výjimečným výkonům a vůdčím myšlenkám v IT komunitě. Získal mnoho předních ocenění pro média, včetně několika cen od Americké společnosti editorů obchodních publikací, předních umístění v žebříčku Media Power 50 časopisu BtoB Magazine a ceny Circulation Excellence od časopisu Circulation Management Magazine.

O technologii CMP
Technologie CMP je společnost specializovaná na marketingová řešení, která působí v technologickém, zdravotním a lifestylovém odvětví. CMP Technology sí díky svému portfoliu, nejlepšímu na trhu důvěryhodných značek získala důvěru mnoha profesionálů a nadšenců v těchto odvětvích než kterákoliv jiná společnost. CMP díky tomu je předním dodavatelem přístupových a analytických programů a programů pro sledování činností, které mají propojovat prodejce a nákupčí v těchto odvětvích a to způsobem, jež zaručuje bezkonkurenční návrat investic. CMP Technology je dceřinou společností United Business Media (http://www.unitedbusinessmedia.com), globálního tiskového distributora a specialisty na informační služby s tržní kapitalizací přesahující tři miliardy dolarů.

Tiskové zprávy

Diskuse