IBM uvádí Lotus Sametime 7.5

12. 10. 2006 20:58    Rubrika: Tiskové zprávy

IBM uvádí Lotus Sametime 7.5, první jednotnou platformu pro komunikaci a spolupráci v organizacích

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Téměř 100 obchodních partnerů IBM pracuje na řešeních postavených na platformě Lotus Sametime

S výraznou podporou ze strany obchodních partnerů oznámila společnost IBM (NYSE: IBM) dostupnost platformy Lotus Sametime 7.5, která nabízí mnohem více než obvyklé prostředky spolupráce v reálném čase jako rychlé posílání zpráv a webové konference. IBM ve svém pojetí spolupráce a komunikace v organizacích integruje všechny klíčové prostředky podnikové komunikace do pracovních procesů. Pomáhá uživatelům dosahovat vyšší produktivity prostřednictvím rychlejší a inteligentnější spolupráce.

Jak se software pro okamžitou komunikaci (instant messaging) vyvíjí z prostředku osobní komunikace na centrum spolupráce v organizacích, stoupá poptávka po bezpečných, flexibilních a přizpůsobitelných řešeních. Možnost zabudovat do řešení okamžité komunikace novou funkčnost znamená, že zákazník bude moci z klienta Lotus Sametime využívat hlasovou a video komunikaci a také přistupovat k datům jiných aplikací, což zvýší jeho produktivitu a umožní mu pracovat efektivněji.

„Lotus Sametime 7.5 jako první produkt své třídy představuje jednotnou platformu pro komunikaci a spolupráci, jež zahrnuje funkce pro rychlé posílání zpráv, webové konference a hlasovou komunikaci,“ řekl Michael Rhodin, ředitel IBM Lotus Software. „Zákazníci dnes mohou využívat jednotný přístup ke komunikaci, který lze snadno rozšířit na základě otevřených standardů – nikoli proprietárního kódu. Zákazníci tak mají své prostředí spolupráce plně pod kontrolou.“

Vývoj řešení okamžité komunikace na více otevřenou, rozšiřitelnou platformu také představuje významnou příležitost pro komunitu obchodních partnerů IBM. Lotus Sametime 7.5 prostřednictvím otevřené a flexibilní platformy Eclipse umožňuje zákazníkům a nezávislým dodavatelům rychle vytvářet a implementovat moduly plug-in. Začleněné technologie Webu 2.0 umožní zákazníkům vytvářet nová složená řešení nazývaná „mashup“, takže podniky dostanou do rukou špičkové funkce aplikací orientovaných na spotřebitele.

Při prezentaci nové verze byly demonstrovány následující moduly plug-in:

- Zobrazení dostupnosti kontaktu na telefonu: Pomocí modulu plug-in, který integruje technologii Unified Communications společnosti Cisco Systems, mohou uživatelé zobrazovat svou přítomnost na telefonu v seznamu kontaktů aplikace Lotus Sametime. Navíc klepnutím na jméno uživatele pravým tlačítkem myši mohou rovnou zahájit telefonní hovor.

- Sdílení 3D snímků: Modul plug-in společnosti Dassault Systemes umožňuje firmám sdílet, kontrolovat a synchronizovat zobrazení 3D snímků v relaci chatu aplikace Lotus Sametime.

- Integrace videa a zvuku umožňuje zvolit způsob spolupráce, který nejlépe odpovídá aktuálnímu úkolu: Pomocí modulu plug-in společnosti RADVISION mohou uživatelé transformovat relaci chatu na zvukovou konferenci nebo videokonferenci s větším počtem účastníků. Navíc se do těchto konferencí mohou zapojit také uživatelé standardizovaných videokonferenčních systémů, videotelefonů v sítích 3G, pevných nebo mobilních telefonů.

Tiskové zprávy

Diskuse