První hra v češtině na Xbox přichází na trh

1. 12. 2006 11:32    Rubrika: Tiskové zprávy

První hra v češtině přichází na trh

První hra v češtině na Xbox přichází na trh

TISKOVÁ ZPRÁVA – v původním znění

Průlomová hra „Viva Piñata“ bude na pultech obchodů od 1. prosince

Horstachio, Fizzlybear, Fudgehog, Mousemallow, Elephanilla nebo Pretztail jsou jména, se kterými se od prvního prosince tohoto roku budeme setkávat poměrně často. Jedná se totiž o názvy divokých zvířat (piñaty) z rozmanité rodiny více než 60ti druhů, které se nacházejí v nové hře pro děti. Ta se jmenuje „Viva Piñata“ a do českých domácností se dostane před letošními Vánocemi.

Hra je zcela jedinečným produktem pro herní systém Xbox 360, který tak potvrzuje svou pozici zábavního centra pro celou rodinu. V českých obchodech se titul objeví již 1. prosince. Hra je dílem vývojářských studií Rare a Microsoft Game studios, které ji připravili exkluzivně pro konzoli Xbox 360. Její hlavní myšlenkou je přenést hráče na ostrov Piñata, kde se budou snažit přilákat do své zahrady divoce žijící piñaty a vytvořit jim nový domov. Velkou předností hry je fakt, že je kompletně lokalizovaná do češtiny, a to včetně mluveného slova a videa.

„S příchodem Viva Piñaty se platforma Xbox 360 otevírá dalšímu spektru potenciálních zájemců. Jednoduše řečeno to znamená, že zábavu si teď s naší konzolí užije ještě více lidí“ říká Shane Kim, korporátní vice prezident společnosti Microsoft Games Studios. „Hra bude mít širokou cílovou skupinu. Bude ji hrát celá rodina, i když podle mého soukromého tipu to dopadne tak, že děti se k ní dostanou jenom přes den, protože večer je rodiče pošlou spát a budou hrát sami. Určitě bude příjemným zpestřením i pro příležitostné hráče.“

V nové hře se hráči všech věkových skupin ponoří do úžasného tropického světa, ve kterém si mohou vytvářet vlastní zahrady. Pokud se jim bude dařit, podaří se jim přilákat některý z více než 60ti druhů piñat, které budou muset zkrotit, starat se o ně a vytvářet jim co nejlepší prostředí pro šťastný a spokojený život. Silnou stránkou hry je především možnost personalizace – hráči mohou svým piñatam dávat jména, vybírat pro ně různé doplňky, pěstovat jim speciální rostliny a mnoho dalších věcí. Pestrý a barevný ostrov zve hráče do světa neomezených možností, které budou záviset pouze na jejich talentu a snaze.

Zrození hry má na svědomí společnost Rare, která se proslavila i dalšími rodinnými tituly. Za všechny uveďme například „Banjo–Kazooie“ nebo „Grabbed by the Ghoulies“. Firma tak měla zázemí mnoha zkušených vývojářů, kteří se na projektu podíleli.

„Už od začátku nám bylo jasné, že se naše hra musí odehrávat v pestrých zahradách s velkým množstvím interaktivních prvků“ komentuje vývoj Gregg Mayles, hlavní návrhář Viva Piñaty. „Když jsme potom vybírali design pro samotné postavičky, přišli naši grafici s barevným schématem, do kterého jsme se všichni okamžitě zamilovali“.

Hra má vlastní oficiální stránky http://www.vivapinata.com, na kterých mohou zájemci najít aktuální informace, rady a tipy pro hraní a také mnoho exkluzivních materiálů jako krátké hry, vyzváněcí tóny, pozadí nebo obrázky postaviček.

Tiskové zprávy

Diskuse