D-Link přichází s podporou Next Business Day

5. 3. 2007 22:46    Rubrika: Tiskové zprávy

Společnost D-Link spustila k 1.březnu 2007 službu Next Business Day (NBD), která se týká L3 řiditelných přepínačů xStack a bezpečnostních produktů. Zákazníci společnosti D-Link mohou využít této podpory jak v České republice, tak i na Slovensku. Podpora výměnné služby Next Business Day zlepší záruční podmínky pro tyto klíčové produkty, a tím i celkovou dostupnost systémů pro zákazníky.

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Výměnná služba Next Business Day znamená, že není-li možné vyřešit technický problém s produktem obratem na horké lince, tak po zaregistrování požadavku a posouzení nároku se okamžitě zasílá fungující produkt a zároveň je vyzvednut produkt reklamovaný.

„Bezproblémový provoz našich přepínačů řady xStack, stejně jako všech bezpečnostních produktů, je pro zákazníky jedním z klíčových faktorů při rozhodování o koupi“, tvrdí Jiří Kraval, Country Sales Manager D-Link pro Českou a Slovenskou republiku a dodává: „Služba Next Business Day je tedy, vedle vysoké kvality našich produktů a dobrého poměru cena / výkon, dalším krokem do elitního klubu světových výrobců aktivních síťových prvků.“

Služba Next Business Day začala fungovat 1. března 2007 a je dostupná na nově zřízené horké lince (+420) 225 281 553 (pro ČR) a (+421) 263 813 628 (pro SR), na internetu na adrese www.dlink.cz/support nebo emailem na support@dlink.cz . Zákazníci zde mohou díky horké lince získat informace co dělat v případě, že mají se zařízením D-Link nějaký technický problém, potřebují technickou radu apod. Dozví se také, jak a kde mohou zařízení získat i informace o délce záruk či jejich podmínkách. NBD bude garantována, dorazí-li požadavek do 15:00 hodin.

Tiskové zprávy

Diskuse