Siemens Enterprise Communications představuje to nejlepší z letošního CeBITu

11. 3. 2007 19:59    Rubrika: Tiskové zprávy

Pod heslem "otevřená komunikace" představí společnost Siemens Enterprise Communications na veletrhu CeBIT 2007 otevřené produkty, řešení a služby pro firmy všech velikostí a odvětví. Na stánku D37 v hale 11 bude firma předvádět produkty, řešení a služby, jejichž prostřednictvím se otevřená, na síti nezávislá komunikace založená na standardech stává realitou.

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Společnost představí klíčové technologické trendy, jako je servisně-orientovaná architektura (SOA), jednotná komunikace, pevná/mobilní konvergence či strategie managed service a hostovaných služeb. Siemens Enterprise Communications na CeBITu rovněž ukáže strategie migrace z tradiční telefonie na IP komunikaci pro jakoukoliv firmu, stejně jako řešení, která propojením pevných a mobilních sítí umožňují zvýšit produktivitu a zrychlit obchodní procesy.

Vlajková loď Siemens Enterprise Communications: otevřená SIP platforma HiPath 8000
Na letošním CeBITu bude mimo jiné představena nová verze HiPath 8000. Toto řešení zpřístupňuje velkým společnostem a veřejným institucím celou řadu užitečných vlastností a funkcí v oblasti konvergovaných komunikačních aplikací. Rutinní práce se zjednodušuje a obchodní procesy i interakce se zákazníkem se optimalizuje. Tato nativní SIP platforma dokáže uspokojit veškeré potřeby v oblasti telefonie a jednotné komunikace v jakékoliv společnosti, přičemž poskytuje spolehlivost a škálovatelnost na úrovni operátorského (carrier-class) řešení. Každý zaměstnanec, ať se nachází kdekoliv - na ústředí společnosti, na pobočce v zahraničí, doma, či na cestách - má k dispozici bezpečný a spolehlivý přístup k těmtýž komunikačním aplikacím.

Otevřená mobilita: od WLAN k pevné/mobilní konvergenci
Řešení pro otevřenou mobilitu, založené na otevřené a flexibilní WLAN infrastruktuře Siemens HiPath, poskytují zaměstnancům „svobodu“, ať se nacházejí kdekoliv na pracovišti či mimo ně. Siemens Enterprise Communications letos na CeBITu představí duální řešení, které umožňuje telefonovat jak z WLAN, tak z GSM sítě. V rámci podnikové bezdrátové sítě tak nejsou hovory účtovány vůbec, čímž dochází k výrazným úsporám za mobilní komunikaci. Nové řešení HiPath MobileConnect zároveň zajišťuje zaměstnancům přístup k aplikacím i z GSM sítí, srovnatelný s přímým napojením na podnikovou síť z vlastní kanceláře.

OpenScape: jednotná komunikace jako klíč k optimalizaci týmové spolupráce a produktivity
OpenScape je kompletní řešení pro jednotnou komunikaci založené na otevřených standardech jako je SIP. OpenScape spojuje různé komunikační kanály a zajišťuje k nim přístup pomocí různých zařízení. Toto důmyslné softwarové řešení zahrnuje i funkce pro multimediální konferenční hovory a údaje o aktuálním stavu uživatele, které umožňují zvolit vždy ten nejvhodnější komunikační kanál.

OpenStage: nová generace systémových terminálů
Nová řada koncových zařízení OpenStage byla vytvořena jako platforma pro otevřenou komunikaci na pracovním stole. Zahrnuje čtyři různé modely uživatelsky přívětivých telefonních přístrojů - od základního typu až po manažerský. Pečlivě vybrané funkce a ovládací prvky (včetně těch, které se osvědčily na mobilních telefonech) umožňují úpravu telefonu dle individuálních potřeb a preferencí každého uživatele. Díky hladké integraci s podnikovou komunikační infrastrukturou zaměstnanci získávají neomezený přístup ke všem firemním aplikacím.

OpenPath: strategie migrace pro firmy všech velikostí
OpenPath ukazuje jasnou, intuitivní cestu od tradiční telefonie k IP komunikaci založené na standardech. Návštěvníci letošního CeBITu se budou moci seznámit se všemi kroky tohoto procesu: od profesionální analýzy a konzultací přes výběr vhodné infrastruktury až po výběr toho pravého řešení pro komunikaci a spolupráci. Systémy jako je HiPath 8000 a HiPath 4000 - mezi nimiž lze volit s ohledem na konkrétní potřeby odvislé od faktorů jako je velikost organizace či množství pokročilých funkcí - mohou sloužit jako vyspělá IP platforma pro jednotnou komunikaci ve firmě.

Řešení otevřené komunikace pro všechna odvětví průmyslu a služeb
Prostřednictvím simulace skutečných situací Siemens Enterprise Communications názorně předvádí potenciál komunikačních řešení na bázi IP v jednotlivých odvětvích. Na CeBITu tak budou k vidění vertikální řešení pro sektory zdravotnictví, financí a výroby, i pro oblast veřejné správy. Siemens Enterprise Communications navíc ukáže, jak lze optimalizovat a akcelerovat pracovní toky v jednotlivých odvětvích.

Řešení otevřené komunikace pro malé a střední firmy (SME)
Siemens Enterprise Communications na CeBITu předvede vedle HiPath IP softswitchů a terminálů OpenScape i P2P řešení pro jednoduchý a cenově dostupný přístup k IP komunikaci. Telefony HiPath BizIP přenášejí přepojovací inteligenci z komunikačního systému na samotné telefonní přístroje. Tyto telefony typu P2P (peer-to-peer) se připojí přímo do podnikové LAN, sami se konfigurují a automaticky rozpoznají ostatní telefony BizIP v síti. Pro segment malých a středně velkých firem (SME) jsou rovněž vhodné i hostované služby podnikové komunikace. Siemens Enterprise Communications prostřednictvím své SIP platformy HiPath 8000 poskytuje jednotnou komunikaci a mobilní podnikové aplikace jako službu, čímž zákaznickým firmám šetří námahu a výdaje spojené s instalací vlastní infrastruktury.

Otevřená kontaktní centra
Dalším exponátem na CeBITu bude Open Virtualized Contact Center (otevřené virtualizované kontaktní centrum), ideální řešení pro podniky, které provozují více kontaktních center a zaměstnávají operátory pracující z domova. Toto řešení, založeno na SIP platformě HiPath 8000 a nejnovější verzi HiPath ProCenter Enterprise, poslouží jako ukázka prvního řešení multimediálního kontaktního centra, které využívá směrování hovorů na základě relevantních dovedností i údaje o aktuální dostupnosti. Díky těmto funkcím operátoři kontaktního centra okamžitě vidí, kteří odborníci z kterých oddělení jsou aktuálně k dispozici ke zodpovězení konkrétních dotazů. Tím pádem lze mnoho dotazů efektivně vyřešit již během prvního kontaktu se zákazníkem a zvýšit tak spokojenost zákazníků i výkonnost operátorů.

Tiskové zprávy

Diskuse