Acer vede v prodeji LCD monitorů v západní Evropě

12. 3. 2007 23:17    Rubrika: Tiskové zprávy

Společnost Acer, čtvrtý největší prodejce na celosvětovém trhu IT (zdroj: údaje společnosti Gartner za 4. čtvrtletí 2006), si upevnila první místo v prodeji LCD monitorů na západoevropském trhu. Analytická firma Context Bryan Norris Associates zveřejnila údaje o prodejích “značkových LCD monitorů”, které potvrzují první místo společnosti Acer a její podíl na trhu 22,3 % v posledním čtvrtletí roku 2006, jakož i trvalý růst prodejů LCD monitorů v západní Evropě.

Acer vede v prodeji LCD monitorů v západní Evropě

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

V průběhu čtvrtého čtvrtletí roku 2006 se LCD monitory Acer podílely více než jednou pětinou na šesti miliónech displejů prodaných v západní Evropě, což představuje téměř 1,5 miliónu značkových panelů Acer.

Uvedené výsledky souvisejí se strategickým vývojem širokoúhlých displejů s úhlopříčkou 22" a 19”. Společnosti Acer se jako prvnímu z významných dodavatelů podařilo uvést na trh tyto monitory a dále rychle zavedla širokoúhlé 22“ monitory do třech výrobkových řad – Office, Gamers a Value, které pokrývají profesionální i spotřební segment. Společnost Acer navrhla a vyvinula modely, splňující specifické požadavky uživatelů - od kancelářských aplikací s vysokými nároky na hustotu pixelů přes hraní digitálních her po úplnou ergonomii s vynikajícím poměrem ceny a výkonu.

Společnost Acer pokračuje ve svém úsilí o další růst, který zakládá na uspokojování rostoucích nároků uživatelů prostřednictvím neustálého zlepšování svého prodejního programu, nabídkou progresivních TFT technologií, inovativních designů a vynikající ergonomie. Nabídku LCD monitorů Acer tvoří šest řad – řady Ferrari, Prestige, Office, Gamers, Performance a Value, které se vyznačují optimálním obrazem, snadným připojením a nejvyšší užitnou hodnotou, jež ocení každý uživatel.

Společnost Acer obsadila v prodeji LCD monitorů první místo ve Švýcarsku (s podílem na trhu 37,8 %), v Itálii (s podílem na trhu 38,7 %), Dánsku (s podílem na trhu 30,2%), Španělsku (s podílem na trhu 26,5 %), ve Francii (s podílem na trhu 22,4%), ve Velké Británii (s podílem na trhu 20,3 %) a Německu (s podílem na trhu 19,6 %).
Společnost Acer vykázala rovněž vynikající výsledky na trzích východní Evropy - zvýšila svůj podíl na trhu ve všech zemích a upevnila si první místo v České republice s podílem na trhu 25,3 % a na Slovensku s podílem na trhu 22,4 %.

“Pro nabídku LCD monitorů Acer jsou charakteristické přesně definované řady výrobků a progresivní funkce určené pro jednotlivé cílové segmenty,” vysvětluje Oliver Ahrens, Product Business Manager Display Products společnosti Acer. “Analýza údajů firmy Context za čtvrté čtvrtletí roku 2006 nás utvrdila v přesvědčení, že uživatelé vysoce oceňují řady výrobků, které nabízíme, a že strategie společnosti Acer zaměřená na návrh a vývoj komplexních, inovativních a elegantních řešení je správná.”

Význam, který společnost Acer přikládá segmentu LCD monitorů, potvrzuje průběžná modernizace jednotlivých řad výrobků, jejímž výsledkem je komplexní nabídka vysoce kvalitních, ergonomických, spolehlivých a elegantních modelů s úhlopříčkou 15 až 26". LCD displeje Acer nabízejí zvýšení pracovní efektivity, spolehlivost a provedení, které je vhodné pro jakékoli pracovní využití i do elegantního domácího prostředí.

Na všechny LCD monitory Acer se vztahuje tříletá záruka a monitory jsou schváleny pro operační systém Microsoft Vista.

Tiskové zprávy

Diskuse