Servisní středisko v Brně pro vyšší spokojenost zákazníků Acer

18. 4. 2007 08:04    Rubrika: Tiskové zprávy

Společnost Acer, čtvrtý největší prodejce na celosvětovém trhu IT (zdroj: údaje firmy Gartner za 4. čtvrtletí 2006), vybudovala oblastní opravárenské středisko v Brně v České republice, které poskytuje ještě rozsáhlejší podporu prudce rostoucímu počtu zákazníků ve východní Evropě.

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Jako jedna z největších opraven IT výrobků ve východní Evropě představuje brněnské středisko významnou investici do spokojenosti zákazníků. Nové “zařízení” tvoří nedílnou součást strategie “Péče o zákazníky”, jíž společnost Acer s úspěchem zavádí na trhu EMEA se záměrem posílit vztahy se zákazníky. Středisko nevyužívá externí pracovníky, nýbrž zaměstnává vysoce kvalifikované odborníky, kteří byli vyškolení přímo společností Acer a jsou odhodláni poskytovat nejlepší služby z hlediska kvality i efektivity.

Brněnské středisko Acer bylo otevřeno před rokem a půl. V současné době má více než sto zaměstnanců a zajišťuje záruční i pozáruční opravy výrobků Acer pro Českou republiku, Slovensko, Polsko a Maďarsko. Organizace práce srovnatelná s výrobním závodem a velký sklad náhradních dílů dokazují, že brněnské středisko patří k nejmodernějším a nejvýkonnějším opravnám ve východní Evropě.

Velikost a provozní kapacita umožňuje brněnskému středisku efektivně plnit specifické nároky zákazníků i poskytovat potřebnou podporu a především výrazně zkrátit dobu opravy.

Vzhledem k trvale rostoucí kvalitě výrobků i neobyčejně spolehlivé servisní infrastruktuře se společnost Acer rovněž rozhodla od 1. dubna 2007 poskytovat dvouletou záruku Acer Advantage na všechny notebooky Acer TravelMate a Acer Aspire prodávané v České republice a na Slovensku.

Tiskové zprávy

Diskuse