ČSOB Pojišťovna si zvolila ClickTracks pro analýzu svých webovek

2. 5. 2007 21:13    Rubrika: Tiskové zprávy

ČSOB pojišťovna v roce 2006 spustila zcela nové webové stránky http://www.csobpoj.cz/. Už po roce se rozhodli nahradit stávající analytický nástroj, protože nevyhovoval z pohledu možností a nabízených funkcí. „Pro naše potřeby jsem tedy hledali nový moderní nástroj. Našim požadavkům velmi dobře vyhověl ClickTracks. Tento nástroj splňuje všechny naše požadavky jak z pohledu možností tak z pohledu ceny,“ vysvětlil Petr Kleiner, marketingový ředitel ČSOB Pojišťovny. Pro potřeby svých robustních serverů si vybrali nejvyšší verzi ClickTracks Professional 6.5.

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Software ClickTracks je určen k analýzám návštěvnosti webových stránek a umožňuje vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu investic do online marketingových aktivit. Dokáže snadno segmentovat návštevníky podle mnoha parametrů a sledovat chování těchto skupin a především určit příčiny různého chování. Jeho velkou výhodou je jednoduché rozhraní a snadné používání, výsledky analýz dokáže velmi názorně prezentovat pomocí grafů a dalších názorných prostředků.

Software ClickTraks získal mnoho mezinárodních ocenění (mimo jiné Produkt roku 2006 udělené časopisem Small Business Technology) a pro analýzu svých webových stránek jej používají například: Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR, ČSOB, Datart nebo CzechTrade.

Další informace můžete nalézt na webových stránkách www.clicktraks.com, www.clicktracks.cz, www.atweb.cz.

Tiskové zprávy

Diskuse