Siemens dodal kompletní komunikační řešení pro hotel Courtyard by Marriott Prague Airport

13. 5. 2007 22:36    Rubrika: Tiskové zprávy

Společnosti Siemens Enterprise Communications a Marriott International pokračují ve své dlouholeté spolupráci. Kromě postupného modernizování pražských hotelů firma Siemens dodala kompletní komunikační řešení do nově otevřeného hotelu Courtyard by Marriott Prague Airport. Dodávka pro ruzyňský hotel Courtyard Prague Airport obsahovala nejen systém HiPath 4000 v3.0, který je již úspěšně instalován v hotelech Prague Marriott V Celnici a Courtyard Prague Flora v Lucemburské, ale také server Hotel Advanced pro zajištění běžné denní agendy, řešení pro kontaktní centra HiPath ProCenter Enterprise a digitální a hotelové telefony.

Siemens dodal kompletní komunikační řešení pro hotel Courtyard by Marriott Prague Airport

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

V nově postaveném hotelu Courtyard by Marriott Prague Airport je instalován Siemens komunikační systém HiPath 4000 verze 3.0, který je uzpůsoben až pro 70 digitálních a 300 analogových účastníků. Na 235 pokojích je použit hotelový telefon Opal 1010S a pro administrativní práci se hotel rozhodl využívat digitální telefony optiPoint 500 Economy.

„V České republice se společností Siemens úspěšně spolupracujeme již po několik let, a proto jsme se i nyní rozhodli pro již známé, bezpečné a technologicky vyspělé řešení,“ říká pan Rick Enders, generální ředitel hotelu Courtyard Prague Airport.

Jan Lerche, jednatel společnosti Siemens Enterprise Communications, říká: „Do nového hotelu Courtyard by Marriott jsme dodali klíčové řešení pro kontaktní centra, a to server HiPath ProCenter Enterprise. Tento server zajišťuje snadnou interní komunikaci s hotelovými hosty, ale je také konfigurován pro zpracování externího volání a jeho distribuci podle nastavených principů, které si definovalo vedení hotelu.“

Pro zajištění integrace s hotelovým informačním systémem je komunikační systém HiPath doplněn o server Hotel Advanced zahrnující mimo jiné i služby hlasové pošty. Díky zmíněnému serveru je personál hotelu schopen efektivně zajistit běžnou denní agendu (např. informace typu check-in, check-out, buzení, stav pokoje, přenos příslušného jména hosta, nastavení oprávnění pro telefon apod.).

Tiskové zprávy

Diskuse