HP Print 2.0 - průlom v tiskové technologii

5. 9. 2007 20:59    Rubrika: Tiskové zprávy

HP představuje Print 2.0, novou podobu tisku a zahájil celosvětovou kampaň za 300 miliónů dolarů

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Společnost Hewlett-Packard dnes představila průlom v tiskové technologii, nové internetové tiskové služby a rozšířené portfolio tiskáren i zobrazovacích zařízení. Nastínila také firemní strategii, týkající se technologie Print 2.0.

V souvislosti s tímto oznámením společnost také zveřejnila kampaň za 300 miliónů dolarů, nazvanou "Co můžete říci?", která umožní uživatelům zdarma smíchat jejich vlastní tvorbu s exkluzivní tvorbou zpěvačky/módní návrhářky Gwen Stefani, firmy Burton Snowboards zakladatele Jake Burtona a renomované grafické návrhářky Pauly Scher.

Firemní strategie HP, týkající se Print 2.0, spočívá ve třech oblastech: přinést tiskovou platformu nové generace, která zvýší rychlost tisku a sníží cenu vysokoobjemového tisku; usnadnit tisk z webových stránek a rozprostřít digitální platformu tvorby a publikování nad všemi segmenty zákazníků.

"Dnes jsme uvedli zobrazovací a tisková řešení, která jsou jedničkou na trhu, pro běžné spotřebitele, malé a střední podnikání, grafiky a výtvarníky i firemní zákazníky," uvedl executive vice president divize Imaging and Printing Group HP Vyomesh Joshi. "S Print 2.0 dáme webu potenciál jakési brány, ze které naši zákazníci budou moci komunikovat, spolupracovat a zveřejňovat své výtvory jako ještě nikdy předtím."

Hovory o Print 2.0
Patrick Scaglia, šéftechnolog divize Imaging and Printing Group HP, založil blog o Print 2.0. Najdete ho na www.hp.com/go/print20.
Silný Print 2.0 - "Co můžete říci?"

HP zahájí dosud největší globální interaktivní marketingovou kampaň. Akce "Co můžete říci?" napomůže zákazníkům, aby si sami přes online nástroje snadno vytvářeli a publikovali svůj digitální obsah (texty, obrázky, audio, ...) zcela novým a vzrušujícím způsobem.

Kampaň je navržena tak, aby uživatele inspirovala a podnítila k vytvoření exkluzivního díla, určeného k tisku. Na stránce hp.com/gwen mohou zdarma kombinovat své osobní projekty s návrhy inspirovanými řadou Harajuku Lovers módní návrhářky Gwen Stefani, a poté tisknout pohlednice, štítky CD, zábavné papírové figurky apod. S technologií HP\xB4s Tabblo si příznivci Gwen mohou namíchat své fotografie do knihy exkluzivních snímků z jejího současného turné Sweet Escape.

Malí a střední podnikatelé najdou nástroje k vytvoření vlastní značky na hp.com/burton a rovněž volně přizpůsobitelné šablony pro tisk vizitek, hlavičkových papírů a brožur, založené na unikátním designu Pauly Scher na hp.com/paula.

V říjnu plánuje společnost HP přidat do svého portfolia webových služeb HP Print Studio. Tato stránka, rovněž zdarma, bude obsahovat evergreenové šablony a návrhy pro tvorbu pohlednic, hlavičkových papírů, vizitek, pozvánek a dalších.

Digitální tisková platforma nové generace
HP představilo technologii Scitex X2, od HP první piezoelektrickou tiskovou hlavu, zvyšující rychlost tisku a snižující náklady na velkoobjemový tisk. Tato nová technologie přinese nesrovnatelnou kvalitu pro komerční a průmyslové tiskárny a umožní tak uživatelům nabízet nové tiskové služby.

Inovace napříč celým portfoliem
HP uvedlo celou řadu produktů pro běžné spotřebitele, malé a střední podnikání, grafiky a výtvarníky. O prázdninách a před začátkem školního roku HP představilo řadu nových spotřebitelských tiskáren s dotykovou obrazovkou a možnost využití pestrých unikátních fotoalb. Rozšiřuje také nabídku kancelářských tiskáren pro malé a střední podnikání, včetně nejrychlejší mobilní tiskárny na světě a nejmenšího modelu tiskárny LaserJet od HP. Uvedl také tiskárnu HP Designjet T100 MFP pro grafiky a technické profesionály.

Tiskové zprávy

Diskuse