O2 - firemní počítačové řešení

26. 9. 2007 19:22    Rubrika: Tiskové zprávy

Výhodné počítačové řešení pro každou firmu od O2

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Společnost Telefónica O2 Czech Republic je dlouhodobě největším poskytovatelem telekomunikačních služeb pro firemní zákazníky. Svou pozici v tomto segmentu si pečlivě buduje i nadále a svým zákazníkům pravidelně přináší inovativní produkty. Novinkou v nabídce pro malé a střední firmy, která bude spuštěna 1. října 2007, je O2 Počítačové řešení - kompletní řešení počítačového vybavení firmy za příznivou měsíční cenu bez jakýchkoliv dalších skrytých nákladů. Na tomto řešení se společně se společností Telefónica O2 podílí také společnosti Hewlett-Packard a Microsoft.

"Počítače už se nepoužívají jen k ukládání a zpracovávání informací, ale hlavně ke komunikaci. A protože O2 je v komunikačním byznysu jedničkou, je pro nás přirozené spojit počítačové řešení s našimi možnostmi připojení k internetu. Když firemní zákazník přenese starosti o počítače, sítě a připojení na externího dodavatele, v tomto případě na O2, uvolní si ruce a bude se moci plně soustředit jen na činnosti sousvisející s růstem jeho firmy. Je zkrátka výhodné, když se o rutinní provoz stará firma jako je O2, která dokáže IT spravovat na dálku,"uvádí Fernando Astiaso, viceprezident pro firemní zákazníky společnosti Telefónica O2 Czech Republic.

V rámci služby O2 Počítačové řešení si mohou zájemci vybrat celkem z pěti kvalitních stolních počítačů a notebooků Hewlett-Packard se splátkami již od 585 Kč měsíčně (bez DPH). Měsíční cena zahrnuje kromě samotné instalace a aktivace také záruku i pojištění počítačů. Všechny počítače jsou vybaveny operačním systémem Microsoft Windows XP Professional a dalším softwarem nezbytným pro kancelářskou práci a samozřejmě i antivirovým programem O2 PC Strážce. Služba O2 Počítačové řešení také nabízí kompletní výměnu hardwaru každé 2 nebo 3 roky, dle volby (smlouvy) zákazníka.

Kromě samotného počítače, vybaveného potřebným softwarem, zákazníci se službou O2 Počítačové řešení získají také bezkonkurenční servis svých počítačů bez nutnosti vynakládání vlastních lidských zdrojů. Pro uživatele je připravena asistenční telefonní linka dostupná každý pracovní den od 8,00 až do 21,00 hod.. Tým specializovaných operátorů je připraven vyřešit jakékoliv softwarové potíže do 2 hodin, včetně možnosti vzdáleného přístupu k počítači zákazníka. V případě poruchy hardwaru navštíví servisní technik hned druhý pracovní den zákazníka přímo v místě podnikání a vymění vadný hardware.

Tiskové zprávy

Diskuse