Acer - nová organizace
28. 9. 2007 09:49 Rubrika: Tiskové zprávy
Acer: Nová organizace dokonale naladěná na potřeby zákazníků
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Jedna z nejvýznamnějších a nejdůležitějších strategií, které používají multinárodní společnosti, aby se dokázaly vyrovnat se změnami a zjistily nové trendy na cílovém trhu, je bezpochyby analýza trhu.
Výsledky a informace získané tímto způsobem tvoří základ pro tvorbu nabídky a řešení skutečných potřeb zákazníků.
V současné době je zcela jasné, že vznikly dva uživatelské profily – Spotřebitelský a Profesionální. Každý z nich má specifické požadavky a odlišný soubor standardů. Tato jednoznačná tendence vyžaduje nejen přizpůsobit nabídku a typy nabízených výrobků, ale i změnit organizační strukturu celé společnosti.
„Je třeba si uchovat schopnost rychle aktivovat vnitřní dynamiku, která změní organizační strukturu společnosti na základě nových potřeb trhu,“ prohlásil Walter Deppeler, vicepresident Acer EMEA. „Po 30 letech na tomto trhu jsme se naučili, že pokud společnost chce být úspěšná, musí být schopná rychle změnit vnitřní strukturu, využívat flexibilní řešení a odpovídající provozní postupy.“
Nová organizace je založena na dvou samostatných divizích - PROFESIONÁLNÍ a SPOTŘEBITELSKÉ - a tím dokonale odráží současné rozdělení trhu. Pevná pozice společnosti Acer na trhu EMEA umožnila vytvořit novou organizační strukturu, která je zaměřena na tři hlavní oblasti zájmu zákazníků společnosti Acer - na mobilitu, sbližování a podnikovou sféru.
Nová organizační struktura vychází z rozdílného přístupu k postavení výrobků na trhu: Strategie společnosti Acer, která klade největší důraz na vývoj řešení, jež by uspokojila specifické požadavky trhu a přinesla podstatné zvýšení spokojenosti zákazníků, se odrazila i v efektivnějším systému, který je schopen zjistit skutečné potřeby zákazníků a poskytnout jim komplexní řešení.
“Nedávno jsme oslavili 30. výročí,” uvedl Walter Deppeler, „a jsme hrdí, že jsme dosáhli tohoto milníku jako jedna z mála společností. V průběhu těchto třiceti let jsme uskutečnili několik organizačních změn, které byly zaměřeny na rozvoj a rozšiřování společnosti. Opět se však objevily nové výzvy, které od nás vyžadují vyšší efektivitu a flexibilitu. Jsme přesvědčeni, že nová organizační struktura nám usnadní dosažení našich cílů.”