Acer - první místo v prodeji notebooků

28. 9. 2007 09:51    Rubrika: Tiskové zprávy

Acer si upevňuje první místo v prodeji notebooků v oblasti EMEA (zdroj: Gartner, analýza trhu osobních počítačů ve 2. čtvrtletí 2007)

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Údaje o vývoji na trhu osobních počítačů v oblasti EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika), které nedávno zveřejnila analytická firma Gartner, ukazují, že druhé čtvrtletí roku 2007 bylo neobyčejně náročné období pro počítačový průmysl, který zaznamenal meziroční nárůst 12,8 %.

V této souvislosti společnost Acer opět potvrdila pozitivní vývoj a ukončila druhé čtvrtletí 2007 s 35,2 % nárůstem. V oblasti EMEA obsadila druhé místo v celkovém prodeji osobních počítačů a upevnila si první místo v prodeji notebooků s nárůstem 38,1 % (porovnání 2. čtvrtletí 2007 se stejným obdobím roku 2006) a podílem na trhu 20,3 %.

Společnost Acer zaznamenala vynikající meziroční nárůst 35,2 % v celkovém prodeji osobních počítačů, což je téměř trojnásobek ve srovnání s trhem.

„Průmysl IT prochází výraznou proměnou. Stanovili jsme dvě oblasti, které jsou určující pro naši nabídku výrobků,” vysvětluje Walter Deppeler, Acer Inc Deputy Senior Vice President. „Nová organizační struktura, která byla zavedena počátkem roku 2007, vychází z rozdílného přístupu k postavení výrobků na trhu. Strategie společnosti Acer, která klade největší důraz na vývoj řešení, jež by uspokojila specifické požadavky trhu a přinesla podstatné zvýšení spokojenosti zákazníků, se odrazila i v efektivnějším systému, který je schopen zjistit skutečné potřeby zákazníků a poskytnout jim komplexní řešení.“

Bližší pohled na 2. čtvrtletí 2007 ukazuje, že si společnost Acer nejen udržela, ale i upevnila první místo v prodeji notebooků v oblasti EMEA. Získala v tomto segmentu první místo v sedmi zemích - v Belgii, České republice, Dánsku, Francii, Itálii, Nizozemí a Španělsku a dále druhé místo v Rakousku, Finsku, Německu, Norsku, Rusku, Jižní Africe, Švédsku a Velké Británii.

„Jsme rovněž přesvědčeni, že nová organizace založená na dvou samostatných divizích - PROFESIONÁLNÍ a SPOTŘEBITELSKÉ - dokonale odráží současné rozdělení trhu,“ pokračuje Deppeler. „Pevná pozice společnosti Acer na trhu EMEA umožnila vytvořit novou organizační strukturu, která je zaměřena na tři hlavní oblasti zájmu zákazníků společnosti Acer - na mobilitu, sbližování a podnikovou sféru. Jsem velmi rád, že mohu potvrdit, že již nyní vidíme výsledky tohoto úsilí, i když nová struktura byla zavedena teprve před několika málo měsíci.“

Tiskové zprávy

Diskuse