HP Print 2.0 - marketingová kampaň
1. 10. 2007 19:28 Rubrika: Tiskové zprávy
HP uvádí globální marketingovou kampaň
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Společnost Hewlett-Packard dnes oznámila spuštění své jednotné globální marketingové kampaně "What do you have to say?" v Evropě, na Středním Východě a v Africe (EMEA). Jejím cílem je seznámit zákazníky se svou revoluční technologií, zvanou Print 2.0. Tváří cílené kampaně je zpěvačka a módní návrhářka Gwen Stefani, nabízející uživatelům personalizaci exkluzivní on-line tvorby.
Kampaň otevřel webový portál, navržený pro podporu a inspiraci tvorby uživatelů. Na www.hp.com/eur/gwenstefani mohou tedy lidé volně stahovat Gweniny designy a tisknout je jako pohlednice, CD obaly, veselé papírové figurky atd. Fanoušci mají také možnost stáhnout si a personalizovat její modelovou řadu oděvů a doplňků Harajuku Lovers.
HP tak odstartovalo celosvětovou marketingovou iniciativu i v regionu EMEA. V regionu EMEA nebude kampaň běžet v televizi, bude probíhat na venkovních panelech, v obchodech a na internetu.
"Lidé už nemusí spoléhat jen na to, co mají v PC. Místo toho využijí digitální zařízení k tvorbě a sdílení obsahu přes internet," řekla viceprezidentka pro marketing, divize IPG, HP EMEA Rebekah O\xB4Flaherty. "Naším záměrem je inspirovat uživatele k novým myšlenkám a poskytnout jim nezbytné nástroje k tomu, aby si vytvořili, namixovali a publikovali svou vlastní jedinečnou tvorbu online."
Společnost HP také plánuje rozšíření svého webového portfolia o tzv. HP Print Studio. Stránka bude volně nabízet oblíbené šablony a návrhy pro tvorbu pohlednic, hlavičkových papírů, vizitek, pozvánek apod.
Print 2.0 je strategie společnosti HP pro vytváření tisknutelného osobního i profesionálního obsahu stále větší měrou přes web místo v PC. Tato strategie staví na třech pilířích: za prvé snadnější tisk z webu. Dále pro stále se zvětšující digitální obsah vytváří HP kreativní a publikační platformy pro uživatele všech segmentů. A do třetice jde o dodání nové generace digitální tiskové platformy, která zvyšuje rychlost a snižuje náklady na tisk pro velkoobjemové tisky u komerčních zákazníků.