Acer - sport a technika
3. 10. 2007 16:34 Rubrika: Tiskové zprávy
Sport a technika – vítězná spojení společnosti Acer
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
V roce 2003 společnost Acer korunovala svůj zájem o svět sportu navázáním spolupráce s prvními dvěma týmy - se Scuderia Ferrari a FC Internazionale Milan – a tato spolupráce trvá až dodnes.
Výběr obou partnerů nebyl ukvapený ani podnícený láskou ke sportu, nýbrž vycházel z promyšlené strategie založené na faktu, že sport představuje emocionální a komunikační platformu, která je vhodná pro rozvoj obchodu.
Tradiční inzerce v tisku i médiích představuje velmi účinný nástroj, který okamžitě zasáhne velkou cílovou skupinu. Zájem o získání nových uživatelů, které přitahují nová technická řešení, dovedla společnosti Acer k diversifikaci investic.
„Sponzorování sportu nám umožňuje zasáhnout větší okruh zákazníků při nižších investicích,“ vysvětluje Gianpiero Morbello, Marketing Communication and Channel Director Acer EMEA. „Navíc „nepřímá“ přítomnost značky na sportovních podnicích nepůsobí rušivě na diváky. Naopak emoce prožívané při fotbalovém utkání nebo na velké ceně motocyklů jsou přenášeny na značku sponzora, která je přijímána pozitivně.“
Na základě dobrých zkušeností s Interem a Ferrari se společnost Acer rozhodla zvýšit rozpočet na sponzorování sportu a v průběhu pouhých dvou měsíců podepsala dohodu s továrním závodním týmem Yamaha a fotbalovým klubem z Barcelony, aby tak posílila svou přítomnost v obou nejpopulárnějších sportovních odvětvích.
„Kopaná a automobilové závody jsou asi dva nejoblíbenější sporty na světě,“ pokračoval Morbello, „Jejich velký vliv na obrovskou cílovou skupinu, která je tvořena různými věkovými skupinami s nejrůznějším sociálně-kulturním pozadím, je pro společnost Acer neobyčejně zajímavá, což dokazuje správnost našeho rozhodnutí. Navíc sponzorování závodního továrního týmu Yamaha nám umožňuje zlepšit znalost značky mezi mladými a dynamickými lidmi, z nichž se rekrutují např. příznivci motocyklových závodů. V neposlední řadě nás s tímto týmem spojuje silný týmový duch a úsilí o zavádění inovací, což je charakteristické pro obě odvětví.”
Mezinárodní uznání, rozšíření cílové skupiny a posílení vedoucího postavení na trhu jsou tři základní hlediska, která souvisejí se sponzorováním.
Společnost Acer je známá jako dynamická a úspěšná společnost a to je sdělení, které chceme předávat na všech úrovních.
Nijak neskrýváme svou ambici stát se absolutní jedničkou na trhu, a proto zcela přirozeně spojujeme své jméno s úspěšnými sportovními týmy.
„Spojení známých značek s vynikající mezinárodní pověstí nabízí skutečně globální marketinkové možnosti,“ uzavřel Morbello. „Investice se nám vrátí ve formě znásobených obchodních příležitostí a výhod, které zahrnují zviditelnění v médiích, lepší znalost značky a v neposlední řadě velké PR příležitosti u klíčových zákazníků.“