HP - sponzor soutěže na YouTube
25. 10. 2007 08:38 Rubrika: Tiskové zprávy
Sponzorem soutěže je společnost HP, se svou související kampaní “What do you have to say?”
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Server YouTube, jednička mezi komunitními webovými stránkami, umožňující vyhledávat, prohlížet a sdílet videa, dnes oznámil, že jeho první mezinárodní filmová soutěž Project Direct, sponzorovaná společností HP, chce objevit nejlepší filmové tvůrce mezi svými uživateli.
Více o projektu na: http://www.youtube.com/projectdirect.
Od neděle 7. října do pátku 9. listopadu mohou autoři z Brazílie, Kanady, Francie, Itálie, Španělska, Velké Británie a Spojených států předložit svá nejlepší originální díla, ukazující jejich styl a kreativitu. Jason Reitman, režisér filmu Thank You For Smoking a přicházejícího snímku společnosti Fox Searchlight Juno, z nich spolu s týmem odborníků vybere 20 finalistů. Komunita YouTube o nich poté bude od pátku 23. listopadu do neděle 2. prosince hlasovat. Vítězové budou vyhlášeni ve středu 5. prosince.
"YouTube poskytuje obrovskou platformu pro nezávislé filmaře, kteří tak pro své filmy a videoprojekty mohou získat diváky na celém světě. Projekt Direct tak bude objevovat nejlepší filmové tvůrce a oceňovat jejich kreativitu a důvtip," řekl šéf oddělení product marketing YouTube Jamie Byrne. "Tuto soutěž jsme vytvořili pro mezinárodní publikum, protože video je univerzálním vyjadřovacím prostředkem a rychlým způsobem komunikace mezi lidmi."
Vítěz soutěže, vybraný komunitou YouTube, stráví devět dní jako host společnosti Hewlett-Packard na předním mezinárodním filmovém festivalu a bude se zúčastňovat speciálních akcí, včetně setkání s vedením Fox Searchlight production. Obdrží rovněž debetní kartu s 5 000 dolary a jeho snímek bude umístěn na domovských stránkách YouTube v sedmi zemích.
HP, které nedávno spustilo kampaň povzbuzující své zákazníky vystavit svá videa, která popisují jejich zkušenosti s tiskovými produkty, je sponzorem této soutěže.
"Jsme potěšeni, že se můžeme zúčastnit akce Project Direct - je to přirozené rozšíření naší kampaně \xB4Co můžete říci?\xB4," uvedla ředitelka pro globální reklamu a interaktivní marketing divize Imaging and Printing Group HP Daina Middleton. "Naše kampaň hledá jiskřivou kreativitu a personifikaci mezi lidmi na celém světě a vidíme tuto soutěž jako příležitost zvýšit podporu komunity YouTube."
Podrobnosti o soutěži YouTube Direct
Každé video musí trvat od dvou do sedmi minut a musí se řídit pokyny, které specifikoval Jason Reitman:
• herci musí být plnoletí
• každý film musí zahrnovat větu: "Žádám o vysvětlení tohoto šprýmu. Co můžete říci?"
• postava musí předat někomu jinému fotografii
Soutěžní snímek musí být v angličtině nebo s anglickými titulky. Soutěžící musí být starší 18-ti let a být občanem jedné ze zemí, uvedených výše.