OKI Printing Solutions - Invex-Digitex
29. 10. 2007 21:34 Rubrika: Tiskové zprávy
Zákazníci se mohli osobně přesvědčit o kvalitě tisku
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
OKI Printing Solutions, přední hráč na trhu s tiskárnami, je se svou účastí na letošním ročníku veletrhu INVEX-DIGITEX spokojen. Na stánku OKI představili zástupci společnosti nejnovější trendy a novinky z oblasti tiskových řešení pro malé i velké kanceláře a grafická studia. Zákazníky z větších firem zaujala první A3 barevná tiskárnu na trhu, kterou není nutné odepisovat. Cena modelu OKI C8600n pro koncové zákazníky totiž poprvé u prodejců klesla pod 40 tisíc Kč bez DPH.
Potvrdil se trend zájmu o multifunkční zařízení, a to zejména o barevné modely. Po poklesu cen na současnou úroveň jsou tyto multifunkce ideálním řešením, které splňuje požadavky zejména malých a středních kanceláří. Návštěvníci ocenili i novou řadu malých tiskáren B2000 se zajímavým designem, s nimiž se mohla širší veřejnost seznámit poprvé na Invexu.
Zájem o tisková řešení projevili nejen profesionálové a dealeři z oboru ICT, ale také koncoví zákazníci, především z řad malého a středního podnikání. Zajímavostí na stánku OKI byla prezentace projektu hlasového ovládání tiskárny, který vznikl ve spolupráci OKI a společnosti IBM. Tiskárna dokáže na příkaz vyslovený do mikrofonu v počítači vytisknout požadovaný dokument. „Takzvané přirozené ovládání, tedy ovládání přístrojů hlasem, patří rozhodně mezi budoucí praktické využití současného výzkumu. Jsou povolání, kde potřebujete pracovat s počítačem, ale nemáte volné ruce, například lékaři, anebo si představte asistentky, které pracují s počítačem tak intenzivně, že další úkony je pak už brzdí v práci. Ti všichni ocení tisk na slovní příkaz,“ vysvětluje RNDr. Ján Ftáčnik, CSc., technický ředitel OKI.
Návštěvníci se zajímali o ekonomiku provozu tiskáren, o praktické nástroje pro řízení tisku a sledování nákladů na tisk. Zaujal je letošní výzkum o nákladech na tisk (viz zde: 93 procent firem své náklady na tisk nesleduje). Zajímavá byla také možnost vyzkoušet si potisk méně obvyklých médií – vizitek, polepů CD nebo i více než metr dlouhých bannerů.
„Jako největší přínos veletrhu Invex-Digitex vidím v možnosti setkat se s koncovými uživateli, mluvit s nimi a slyšet jejich skutečné potřeby. Rádi jsme se setkali nejen s našimi stávajícími zákazníky, ale navázali i nové perspektivní kontakty,“ hodnotí veletrh Ing. Andrej Magyar, CSc., generální ředitel OKI Systems (Czech and Slovak).