MarkIT B2B - prodej hardware
30. 10. 2007 20:03 Rubrika: Tiskové zprávy
Společnost MarkIT představuje unikátní obchodní model prodeje IT
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
MarkIT představuje internetový B2B systém, s jehož pomocí mohou firmy centrálně nakupovat veškeré IT vybavení.
Základní myšlenkou obchodního modelu MarkIT je úspora času a peněz klientů tím, že pomáhá zorganizovat centrální nákup IT a zajišťuje bezproblémovou dodávku zboží do všech poboček firmy.
Úspora času spočívá v tom, že MarkIT slučuje nabídky distribučních společností z oblasti IT do jednoho nákupního systému a umožňuje tak okamžitý přehled o dostupnosti a cenách napříč trhem. V rámci jednoho dodavatelského kontraktu, jedním kliknutím myši si tak zákazník může centrálně objednávat od všech klíčových distributorů výpočetní techniky v Čechách. Systém MarkIT pak umožňuje bezproblémovou dodávku do jednotlivých kanceláří klienta v regionech.
„Shromažďování informací o výrobcích, získávání nabídek, porovnávání a výběr nejnižší ceny bývalo každodenním úkolem IT manažerů a IT nákupčích. Hodiny strávené nakupováním a výběrem nejvýhodnější ceny mohou být nyní využity mnohem lépe“, říká Andres Agasild, CEO společnosti.
Úspora peněz spočívá v tom, že MarkIT díky velkým objemům objednávek získává nejlepší nákupní ceny od distributorů, které jsou pak transparentně viditelné v nabídce. Klient kupuje od MarkIT za cenu navýšenou o předem dohodnutou jednotnou marži. Vzhledem k variabilnímu rozsahu běžných dealerských marží je tento systém pro klienta nejtransparentnější a nejúspornější.
Typickým zákazníkem MarkIT je mezinárodní společnost s více pobočkami v Evropě a s centralizovaným IT nebo nákupním oddělením. Se systémem MarkIT může IT manažer ve Vídni v několika minutách nakoupit jakýkoliv IT výrobek pro pobočky v Praze, Helsinkách a Rize. Všechny výrobky dorazí do poboček během několika dní.
Systém MarkIT také dobře využijí střední a velké společnosti s pobočkami v různých místech jedné země. Cílem je zajistit IT vybavení pro všechny kanceláře s co nejmenšími náklady na čas a peníze a také snaha vyhnout se „IT-ZOO“, kdy pobočky mají různé IT vybavení, což zvyšuje náklady na technickou podporu. S MarkIT systémem centrální IT / nákupní manažer rozhodne o nákupu zboží, výrobky jsou pak zaslány z distribučních skladů přímo do jednotlivých poboček.
Lokální pobočka MarkIT má v roce 2008 pod vedením country managera Martina Šebka dosáhnout revenue 2 miliony €. Vizí skupiny MarkIT je stát se vedoucí pan-evropskou sítí elektronického nakupu IT, který umožňuje centrální objednání s místním dodáním.