Acer - nárůst v oblasti EMEA
7. 11. 2007 21:13 Rubrika: Tiskové zprávy
Na dynamickém trhu osobních počítačů zaznamenala společnost Acer prudký růst a upevnila si první místo v prodeji notebooků
(zdroj: analýza trhu osobních počítačů firmy Gartner za 3. čtvrtletí 2007)
Prodej osobních počítačů zažívá neobyčejně pozitivní období: Z údajů, které nedávno zveřejnila analytická firma Gartner pro oblast EMEA, vyplývá, že třetí čtvrtletí letošního roku bylo velice úspěšné a průmysl osobních počítačů dosáhl meziročního nárůstu 20,8 %.
Za těchto podmínek společnost Acer znovu potvrdila velmi slibný vývoj a zaznamenala růst 54 %, což je 2,5 násobek ve srovnání s průměrným růstem na stejném referenčním trhu.
V oblasti EMEA posílila společnost Acer první místo v prodeji notebooků s nárůstem 65,4 % (porovnání 3. čtvrtletí 2006 se stejným obdobím roku 2007) a podílem na trhu 23,6 % a tím si upevnila druhé místo v celkovém prodeji osobních počítačů.
“Společnost Acer má již tradičně v oblasti EMEA nejsilnější postavení a exponenciální růst ve třetím čtvrtletí opět prokázal naši schopnost nabízet výrobky, které dokáží splnit skutečné nároky zákazníků. Vynikající výsledky, jichž trvale dosahujeme, dokládají, že zcela oprávněně můžeme očekávat další růst, a přesvědčují uživatele, že značka Acer představuje nejvhodnější volbu,” prohlásil Walter Deppeler, Acer Inc. Deputy Senior Vice President. “Významné změny, k nimž došlo v počítačovém průmyslu, si vynutily transformaci naší vnitřní organizace. Na počátku roku 2007 jsme vytvořili novou organizaci obchodních jednotek, která je založena na odlišném přístupu k umístění výrobků na trhu: Strategie společnosti Acer, která klade největší důraz na vývoj řešení, jež by uspokojila specifické požadavky trhu a přinesla podstatné zvýšení spokojenosti zákazníků, se odrazila i v efektivnějším systému, který je schopen zjistit skutečné potřeby zákazníků a poskytnout jim komplexní řešení.“
Tyto pozitivní výsledky umožnily společnosti Acer posílit a udržet vedoucí postavení v prodeji notebooků na trhu EMEA. Obsadila první místo v deseti zemích: v Rusku, České republice, Itálii, Belgii, Nizozemí, Maďarsku, Finsku, Polsku, Španělsku a Německu. Navíc jí také patří první místo v celkovém prodeji osobních počítačů v pěti z výše uvedených zemí, tj. v Itálii, České republice, Belgii, Rusku a Maďarsku.
“Náš naprosto nový design výrobků, zavedení nových technologií a ucelený obchodní model,” uzavřel Walter Deppeler, “přispěly ve třetím čtvrtletí k prudkému zvýšení prodejů. Vytvořily nám výhodnou výchozí pozici pro vstup do poslední čtvrtiny roku a dodaly nám novou motivaci a energii.”