Samsung LCD - garance na sub-pixely
29. 1. 2008 19:15 Rubrika: Tiskové zprávy
Samsung přichází se zárukou na LCD monitory SyncMaster
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Samsung Electronics Ltd., světová jednička na trhu digitální spotřební elektroniky a informačních technologií, představuje nové záruční podmínky u LCD monitorů SyncMaster.
Společnost Samsung touto novinkou v rámci záručních podmínek myslí především na maximální spokojenost svých zákazníků. Ti jsou zvyklí si v naprosté většině případů kupovat bezchybnou obrazovku monitoru. Pro výjimečné případy, kdy se tak nestane, Samsung přichází se zárukou, která vyjde zákazníkovi okamžitě vstříc. Pokud bude zákazník nejpozději do 72 hodin (3 pracovní dny) po koupi výrobku oprávněně žádat o jeho výměnu, může se spolehnout, že tak bude učiněno přímo v místě nákupu. Tato záruka platí jak pro chybné pixely, tak i subpixely.
V ostatních případech se zákazník řídí podle platných záručních podmínek.
„Je pro nás velice důležité, aby zákazníci byli s našimi službami maximálně spokojeni. Věříme, že právě možnost uplatnění těchto nových záručních podmínek naši zákazníci přivítají, přestože je naprostá většina z nich nebude muset využívat,“ vysvětluje produktový manažer Samsungu, David Šedina.
Platné podmínky:
Do 3 pracovních dnů od zakoupení:
Pokud zákazník oprávněne nahlásí Dot / Pixel problém, vymění výrobek v místě nákupu. Toto se vztahuje na veškeré LCD monitory.
Po uplynutí 3 pracovních dnů od zakoupení:
Pokud zákazník nahlásí Dot / Pixel problém až po uplynutí 72 hodin (3 pracovní dni) od zakoupení, řídí se platnými záručními podminkami. V tomto případě by měl kontaktovat autorizovaná servisní střediska Český servis nebo Dileris.