Nokia - Šárka Baronová

4. 2. 2008 13:21    Rubrika: Tiskové zprávy

Šárka Baronová přechází do globálního marketingu Nokia do Londýna

Nokia - Šárka Baronová

TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění

Centrála společnosti Nokia v Londýně získá od 1. března posilu z České republiky. Šárka Baronová, současná ředitelka marketingu a PR Nokia pro Polsko, Českou republiku a Slovensko, přestupuje na pozici globální marketingové manažerky divize Mobile phones, segment Xpress.

Pro českou a slovenskou pobočku společnosti Nokia začala Š. Baronová jako manažerka marketingu a PR pracovat v roce 2004. V červenci 2007 byla její působnost rozšířena i na Polsko. „Jmenování do globální pozice znamená tvorbu celosvětových produktových strategií pro nosné produkty společnosti Nokia. Jde například o mobilní telefony specializované na hudbu, kde je typickým příkladem současný bestseller Nokia 5300 XpressMusic nebo nastupující Nokia 5310 XpressMusic. Další skupinu telefonů spadajících do skupiny Xpress jsou přístroje, přinášející výrazný styl, jako současná řada Prism či Nokia 8800 Arte,“ dodává Šárka Baronová.

Svou profesní kariéru začala Šárka Baronová v roce 1998 v Kanceláři prezidenta ČR coby osobní tlumočnice Václava Havla. Poté v letech 2001 až 2002 působila na pozici Marketing Coordinator v Deloitte & Touche Central Europe a v letech 2002 až 2004 byla Account Managerem v reklamní agentuře McCann Erickson.

Šárka Baronová je absolventkou Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, absolvovala několik stáží na zahraničních univerzitách, například na bostonské Suffolk University (1995 – 1996) nebo na finské Státní univerzitě v Kuipo (1997). Studovala mezinárodní obchod a marketing na Ekonomické fakultě ve Finsku a svou diplomovou práci pro UK dokončila během stipendia na americké Harvard University.

Tiskové zprávy

Diskuse