MEMOS SW - pro personální agentury
6. 2. 2008 14:51 Rubrika: Tiskové zprávy
Výsledek více než dvouleté spolupráce s britskou firmou Invenias
TISKOVÁ ZPRÁVA - v původním znění
Česká softwarová společnost dokončila vývoj unikátní aplikace pro personální agentury.
Vyhledávání zaměstnání prostřednictvím personálních agentur se i díky rychlému rozvoji internetu stává v celosvětovém měřítku stále populárnější. Nárůst počtů klientů, kteří tyto zprostředkující služby dnes využívají, však vyžaduje také specializovaný software v nejednom případě přímo „šitý na míru“ .
Je potěšující, že i v této oblasti české softwarové firmy v poslední době dosahují nejednoho úspěchu. Nejnověji společnost MEMOS Software oznámila, že po dvou letech spolupráce s britskou firmou Invenias dokončila vývoj unikátní aplikace s tímto zaměřením, která snese náročná mezinárodní srovnání.
Spolupráce s Brity probíhala v úzké koordinační vazbě. MEMOS Software poskytnul pro společný projekt své vývojáře, Invenias řídil vývojové práce po produktové a funkční stránce. Na základě know how Inveniasu vznikl produkt, který je plně integrován v Outlooku.
„Vycházeli jsme ze základní myšlenky, že první co pracovníci agentury při příchodu do kanceláře provedou je, že zapnou Outlook, aby zkontrolovali své emaily“, říká jednatel společnosti MEMOS software Petr Kudláček. „Odtud pak už byl jen krůček k dalšímu návrhu řešení, které však podle našeho požadavku mělo být jednoduché na obsluhu. Nyní mohou mít personální agentury ve svém Outlooku kromě emailů také veškerá data související s jejich prací (volné pozice, kandidáti). Nemusí si zvykat na novou filosofii ovládání zcela nového software. Vše je ergonomicky uspořádáno běžnému uživatelskému postupu. Tím se mimo jiné výrazně šetří náklady na zaškolení.“
Britský Invenias si vybral českou firmu nejen kvůli nižším nákladům na celý projekt, ale také na základě dosavadních zkušeností s vývojem aplikací na bázi MS Outlook. MEMOS například spolupracoval se společností T-Mobile na vývoji softwaru, který umožňuje zasílání SMS přímo z Outlooku. Rovněž patří mezi tři společnosti na světě, které se na aplikace v MS Outlook specializují.
Technologické řešení
Aplikace, která splňuje nejmodernější standardy technologie SmartClient, je plně integrována do prostředí Microsoft Office. Její uživatelé se tedy pohybují v důvěrně známém prostředí Microsoft Outlook, Microsoft Word a Microsoft Excel, avšak zároveň mohou plně využívat plnohodnotný přístup k dalším informacím.
Díky pokročilé synchronizaci a zpracování dat zajišťuje, že v každém okamžiku mají všichni členové týmu detailní přehled o aktuálně volných pozicích, o vhodných kandidátech či třeba o výsledku telefonického rozhovoru s kandidátem, který vedl kolega.
Použití technologie SmartClient rovněž přináší výhodu možnosti práce s daty bez připojení k internetu. Personalista má tedy všechna potřebná data vždy s sebou, ať už při jednání s klienty nebo při pohovorech s kandidáty. Poté, co je obnoveno připojení k internetu, aplikace automaticky - bez nutnosti jakéhokoliv uživatelského zásahu - synchronizuje změněná data s ostatními členy týmu. Uživatel se tak nemusí starat o to, zda je připojen či nikoli. Aplikace sama zajistí aktuálnost dat v rámci celého týmu.